یادواره سرداران و 95 شهید سرافراز منطقه شهانق خوی با حضور خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شددر مسجد جامع شهانق به همت پایگاههای مقاومت ین منقه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۹۳۱۷
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، در این یادواره، حسن زاده رئیس دادگستری شهرستان خوی ضمن تسلیت ایام فاطمیه، با تاکید بر ضرورت انتقال آرمان های شهدابه نسل جوان افزود: امروز خون پاک شهدا انقلاب اسلامی را در مقابل توطئه های دشمنان بیمه کرده است.

وی گفت: شهدا با نثار خون پاک خود ضمن پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی عزت و سربلندی و امنیت را برای ملت ایران اسلامی هدیه کردند.

حسن زاده ادامه داد: دشمن در شرایط کنونی با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به مقابله با نظام آمده و تلاش دارد جوانان را به انحراف بکشاند که باید با برنامه‌های فرهنگی در برابر دشمن بایستیم

رئیس دادگستری شهرستان خوی با بیان اینکه قرآن به صراحت عنوان می کند که شهدا زنده و ناظر بر اعمالمان هستند، افزود: شهدا علاوه بر زندگی برزخی خویش، از تمام اعمال و رفتار افراد با خبر هستند.

در ادامه دکتر کبیری نماینده منتخب مردم شهرستانهای خوی و جایپاره در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برگزاری این آیین ها بار دیگر با شهدا و آرمان های مقدس شهدا میثاق ببندیم تا لحظه ای از مسیر آنان دور نشویم زیرا عزت و سربلندی ما از خون شهداست

وی افزود: فرهنگ ایثار، شهید و شهادت امروز ملت ایران را به قدرتی شکست ناپذیر در برابر دشمنان رسانده است.

دکتر کبیری تاکید کرد: اگر یاد شهدا و ادامه دادن راه این عزیزان سرمشق زندگی همه ما باشد این انقلاب و کشور با قدرت و صلابت ماندگار است.

منتخب مردم شهرستان خوی و چایپاره در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور بصیرانه و آگاهانه مردم در روز 7اسفند و پای صندوقهای رای که به حق مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند و نشان دادند که از هر حزب و گرروهی که باشند گوش به فرمان ولایت هستندگفت: این اتحاد و همدلی و همزبانی مردم ایران را در دنیا برای همه الگوی بی نظیر معرفی کرده است.

مزثیه سرایی در وصف شهداء از دیگر برنامه های مراسم معنوی بود.

ارسال نظرات