حجت‌الاسلام والمسلمین علی برهان:

ولایت‌مداری از ولی‌فقیه مهم‌ترین شاخصه‌های زندگی حضرت زهرا(س) است

حجت‌الاسلام والمسلمین علی برهان با اشاره به ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) آن حضرت را نماد ولایتمداری و پشتیبانی از ولی‌فقیه دانست و اظهار داشت: باید فضایل و سیره آن حضرت برای نسل جوان بیان شود.
کد خبر: ۸۶۴۹۲۹۲
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: حجت‌الاسلام والمسلمین علی برهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهریز با اشاره به ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) آن حضرت را نماد ولایتمداری و پشتیبانی از ولی‌فقیه دانست و اظهار داشت: باید فضایل و سیره آن حضرت برای نسل جوان بیان شود.

وی با اشاره به برخی از ویژگی های زندگی حضرت زهرا(س) گفت: انقلاب اسلامی ایران در راه و اهداف حضرت زهرا(س) حرکت می‌کند و باید برای رسیدن به این هدف تلاش بیشتری انجام شود.

امام جمعه مهریز ولایتمداری را یکی از مهمترین ویژگی های شخصیتی حضرت زهرا(س) دانست و با اشاره به دیدار خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری، بیان کرد: باید منویات و خواسته های معظم له در این دیدار به صورت کامل پیگیری و اجرایی شود.

برهان تصریح کرد: ملت ایران در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با پیروی و پشتیبانی از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، در عرصه های مختلف به پیروزی رسیده است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران، ولایت مداری و توجه به اهمیت وجود رهبری در راس نظام است که همین موضوع سبب پیروزی های انقلاب و تداوم آن شده است.

ارسال نظرات