امام جمعه بهاباد:

اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی به برکت ایثارگری های خون شهداست

حجت الاسلام سیف الله دهقانی امام جمعه بهاباد در خطبه های نماز با اشاره به روز 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز شهدا گفت: امروز اگر نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا اقتدار و عزت دارد همه اش به برکت رشادتها و ایثارگری های خون شهداست.
کد خبر: ۸۶۴۹۲۸۵
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: حجت الاسلام سیف الله دهقانی امام جمعه بهاباد در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک محرمات و گناهان به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اشاره کرد و شهادت این بانوی بزرگ را تسلیت گفت و افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) حقیقتا بانوئی بی نظیر است نه کم نظیر است و ما باید در زندگی خود آن حضرت را الگو قرار دهیم.

وی با اشاره به سالگرد شهادت دخت پاکدامن رسول خدا(ص) بیان کرد: فاطمه زهرا(س) سرور زنان اهل جنت بوده و باید سخاوت، حجاب و حیا زنان عالم حضرت فاطمه(س) باشد.

امام جمعه بهاباد افزود: به گفته خود پیامبر حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به عنوان زن نمونه ای است که از اول تا آخر فاطمه زهرا سرآمد همه آنهاست همانطوریکه رضایت پیامبر با رضایت فاطمه زهرا سلام الله علیهاست مورد توجه قرار می گیرد.

امام جمعه بهاباد به 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثار گران و روز شهدا اشاره کرد و گفت: یکی از خدماتی که حضرت امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب تاسیس نمود بنیاد شهید انقلاب اسلامی و امور ایثارگران بود.

وی با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا در زندگی کارگشا است افزود: شهدا با معرفتی که داشتند و در اثر ایثار جان خود در راه خدا باعث شد تا در پیشگاه خدا مقام ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام سیف الله دهقانی با گرامیداشت 22 اسفند سالروز تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان امام راحل و روز بزرگداشت شهدا گفت: فرهنگ ایثار و شهادت موجب پیروزی ملت ایران بر دنیای استکبار شد و باید این فرهنگ را حفظ کنیم.

وی اظهارداشت: امروز اگر موشکهای بالستیک که شلیک میشود و آزمایش میشود و کاخ استکبار را به لرزه در می آورد در اثر همین خون مقدس پاک شهدای انقلاب اسلامی است که جان خود را فدای این نظام و انقلاب کردند.

خطیب جمعه بهاباد گفت: امروز اگر می بینیم که نظام و انقلاب و جمهوری اسلامی اقتدار عزت و سرافرازی و قدرت دفاعی اش بیشتر می شود به خاطر همان رشادتها و از خودگذشتگی هائی است که شهدا نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه اگر می بینیم امروز نظام اسلامی ما روی پای خودش ایستاده است گفت: نظام جمهوری اسلامی توانست با تقدیم شهدا روی پای خود بایستد و این نظام و انقلاب را بیمه کند و ما باید قدر بدانیم و همه مسئولان نظام باید حافظ خون مقدس شهدا باشند.

حجت الاسلام دهقانی به سفر کاروان تدبیر و امید به استان دارالعباده یزد و مسائل و حاشیه هائی که پیش آمده گفت: اولا ما به ریاست محترم جمهور و هیات همراه خیر مقدم عرض می کنیم و امیدواریم که این سفر برای مردم استان یزد مایه خیر و برکت باشد و ثانیا در این سفر مسائل و مشکلاتی که برای حمایت از سران فتنه پیش آمده در شان مردم دارالعباده نیست که این مسائل دل دشمن را شاد کرد همان بوق های تبلیغات که استکبار به صدا درامد متاسفانه امروز رییس جمهور در یزد دمید.

وی با اشاره به اینکه سفر دولت یازدهم به یزد حواشی بسیار بدی داشت گفت: برای استان یزد زشت بود که مسائلی را که نتوانستند در هیچ جا مطرح کنند در یزد مطرح شود که از سران فتنه حمایت شود و اینگونه مسائل باعث خوشحالی دشمنان نظام است.

خطیب جمعه بهاباد با اشاره به سخنان رئیس جمهور که فرمود مردم ایران خدمتگزاران خود را هیچ وقت فراموش نمی کند گفت: همه ملت ایران هیچگاه خدمتگزاران خود را فراموش نخواهند کرد و تشکر هم خواهند نمود اما اگر این خدمتگزاران خواسته باشند ذره ای به ملت ایران خیانت بکنند ملت و مردم ایران ذره ای در برابر آنها کوتاه نخواهد آمد و ملت ایران هیچ فرقی بین خدمتگزار خود نمی گذارد.

وی خاطر نشان کرد اینکه باید حصر سران فتنه شکسته شود کار چه کسانی است گفت: کمکهای استکبار و حمایتهای آمریکا برای چه کسانی است که می گویند باید حصر آنها شکسته شود.

امام جمعه بهاباد به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در این دیدار معظم له بار دیگر به نفوذ دشمن در جامعه اشاره کردند و در این ارتباط هشدار دادند، مسئولان نفوذ دشمن را جدی بگیرند.

وی گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری تاکید کردند، انتخابات هفتم اسفند در کمال سلامت، شفافیت و رفاقت برگزار شد و مردم در این آزمون ملی وظیفه خود را انجام دادند حالا نوبت مسئولان است.

امام جمعه بهاباد، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر وظایف مجلس خبرگان رهبری، گفت: ایشان تاکید فرمودند که مجلس خبرگان باید انقلابی بماند و انقلابی فکر کند و در انتخاب رهبر آینده فقط خداوند و مصالح کشور را در نظر بگیرد.

حجت الاسلام دهقانی با بیان اینکه امام خامنه ای فرمودند سران فتنه 88 نظام را بر لبه پرتگاه سقوط قرار دادند افزود: مردم با بصیرتی که داشتند به صحنه آمدند و جلوی آن صحنه ها را گرفتند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند: برخی بزرگان هم هستند که رأی آوردن و یا رأی نیاوردن هیچ خللی در شخصیت آنها ایجاد نمی‌کند گفت: آقایان یزدی و مصباح از جمله این افراد هستند؛ حضور آنان در خبرگان باعث افزایش وزانت این مجلس می‌شود و نبودشان خسارت است.

امام جمعه بهاباد همچنین به هفته منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: حفظ منابع طبیعی مساله ای مهم است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این زمینه تاکیدات زیادی دارند.

حجت الاسلام دهقانی بر حفظ و توسعه منابع طبیعی از سوی همه افراد جامعه تاکید کرد و افزود: وظیفه مردم و مسئولان مربوطه، حفظ منابع طبیعی است.

در پایان نمازگزاران جمعه بهاباد با تجمع در محل اقامه نماز با سردادن شعارهائی حمایت مسئولان نظام از سران فتنه را محکوم کردند.

ارسال نظرات