امام جمعه اشکذر با انتقاد از عملکرد مسئولان استانی در سفر اخیر دولت به یزد گفت: مسئولان استان برای دولت یک سفر کاری را فراهم نکردند و این سفر بیشتر یک سفر حزبی بود تا یک سفر کاری.
کد خبر: ۸۶۴۹۲۵۵
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدزضا طالبیاندر خطبه‌های امروز نمازجمعه اشکذربا تشکر از حضور رئیس‌جمهور در استان یزد و نمایندگان هیأت دولت در این شهرستان عنوان کرد: به‌ هرحال همه نسبت به اصل سفر دولت به استان یزد راضی هستند ولی کیفیت این سفر ریاست جمهور به استان یزد در مقایسه با دیکر سفر دولت ها به استان از نقاط ضعف بیشتری برخوردار بود.

طالبیان اقامت کم روحانی در استان یزد را یکی از نقاط ضعف سفر ریاست جمهور در استان دانستو افزود: با اینسفر کوتاه رئیس جمهور در استان دیگر جایی برای رسیدگی به مشکلات استان باقی نمی ماند که این خود یک بی تدبیری از جانب مسئولان استان بوده است .

وی با انتقاد از عملکرد مسئولان استانی در سفر اخیر دولت به یزد گفت:مسئولان استان برای دولت یکسفر کاری را فراهم نکردند و این سفر بیشتر یک سفر حزبی بود تا یک سفر کاری.

امام جمعه اشکذر افزود : رئیس جمهور یکمملکت نباید وابسته به طیف و جناحی خاصی باشد و باید به درد و دل مردم مانند یک پدر گوش دهد و به وضعیت معیشتی مردم فکر کند نه حذب بازیهای بیهوده.

طالبیانخاطرنشان کرد: یزد ما نیز که به دارالعباده و دارالعلم مشهور است، نباید پایگاه این و آن باشد و مردم کشور باید استان یزد را به علما و شخصیت هایارزشیچون شیخ صدوقی(ره) بشناسند.

وی اظهار داشت: انتظار مردم ایران از رئیس جمهوراین است که از ملت یاد بگیرید و به دنبال رهبر الهی خود حرکت کنید و از خط امام و رهبری زاویه نگیرید و از رفتار نانجیبان و فتنه‌گران در انتخابات سال 88، تبری بجوئید.

ارسال نظرات