فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از آمادگی گیلانی‌ها در استقبال از 12 شهید گمنام خبر داد و گفت:مراسم تشییع شهدای گمنام صبح فردا از مقابل سپاه ناحیه مرکزی رشت آغاز می شود.
کد خبر: ۸۶۴۹۲۳۹
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸

سرهنگ مجید دوهندو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان؛ ضمن تسلیت ایام فاطمیه با بیان اینکه مراسم استقبال از پیکر مطهر شهدا ساعت 9 صبح روز شنبه از مقابل سپاه ناحیه مرکزی رشت آغاز و تا میدان شهدای ذهاب ادامه خواد یافت اظهار کرد: پس از تشییع باشکوه مردم گیلان پیکر مطهر شهدای گمنام به شهرستان های استان منتقل می‌شود.

وی با بیان اینكه عزت كنونی ایران اسلامی به بركت خون شهیدان به دست آمده است افزود: تمام‌ تمهیدات لازم برای استقبال از پیكرهای مطهر و پاك این شهدای گمنام و سرافراز در این شهرستان مهیا شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت تصریح کرد: شهدا‌ مایه عزت ملت ایران هستند و اقشار مختلف مردم این استان بی تابانه در انتظار فرا رسیدن این روز تاریخی هستند تا از این شهدای گمنام و گلگون كفن استقبال باشكوهی كنند.

دوهندو با بیان اینکه این 12 شهید گمنام پس از تشییع برای تدفین به شهرستان های آستانه اشرفیه، انزلی، رضوانشهر و ماسال و شاندرمن منتقل می شوند گفت: مراسم وداع با شهدای گمنام در شب شهادت حضرت زهرا (س) در شهرستان های مذکور برگزار می شود.

ارسال نظرات