مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل گفت:‌ تاکنون دو کاروان دانشجویی هر کدام در قالب 10 اتوبوس و 480 دانشجوی دختر و پسر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۴۹۱۹۹
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ معین‌الله اسدی مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل اظهار داشت: در گرامی‌داشت ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) با همکاری دانشگاه‌های استان اردبیل دانشجویان عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند تا از این مناطق بازدید کنند.

وی خاطر نشان کرد:کاروان راهیان نور دانشجویی این استان با مشارکت دانشگاه ها، بسیج دانشجویی و سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ، با یاد و نام شهدای دانشجو و با هدف ترویج فرهنگ ایثارو شهادت در قالب 3کاروان، 2کاروان خواهران و یک کاروان برادران عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون دو کاروان دانشجویی هر کدام در قالب 10 اتوبوس و 480 دانشجوی دختر و پسر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند، گفت: این دانشجویان ابتدا از یادمان دوکوهه در فتح‌المبین، الوندکنار، شلمچه و سپس یادمان شهدای دانشجو و شهید شاخص بسیج دانشجویی علم‌الهدی در هویزه بازدید می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل مدت حضور کاروان‌های دانشجویی را در مناطق جنوب شش روز اعلام کرد و گفت:‌ بازدید از یادمان هویزه، طلاییه و معراج شهدا و فکه از جمله مناطقی است که دانشجویان از آن بازدید کرده و برنامه‌های فرهنگی و معنوی در آن برگزار می‌شود.

اسدی بیان کرد: ‌برای افسران جنگ نرم برنامه شاخص فرهنگی با نام معبر مردان آسمانی پیش‌بینی شده و دانشجویان در ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) در آیین‌های سوگواری این ایام که با حضور مداحان برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

وی تداوم این برنامه‌ها را در ایام تعطیلات نوروزی نیز یادآور شد و افزود: با همکاری روسای دانشگا‌ه‌های استان و سپاه استان در تقویت روحیه جهادی دانشجویان این اردوهای عظیم معنوی و فرهنگی تدارک دیده شده است تا نسل جوان انقلاب با سرمایه‌های ارزشمند دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل با یادآوری اینکه اعزام این کاروان‌ها می‌تواند نقطه عطفی در آشنایی و نزدیکی بیشتر دانشجویان با فرهنگ ایثار و شهادت باشد، ادامه داد: همه باید به تقویت این فرهنگ اصیل کمک کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات