شهیدان مدافع حرم همانند رزمندگان دفاع مقدس از حرمت اسلام و کیان اسلامی در خارج از مرزها دفاع می‌کنند دشمنان در نظر دارند به هر طریق ممکن به اسلام ضربه وارد کنند.
کد خبر: ۸۶۴۹۱۷۱
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علی استاد حسینی شامگاه 5 شنبه در مراسم یادبود شهید مدافع حرم رضا ایزدیار که در هیئت محبان امام حسین (ع) رزمندگان شمال کرج برگزار شد اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز نیز یکی از مهمترین وظایف است که باید به درستی انجام شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) استان البرز افزود: نسل امروز الگوهایی بزرگ چون شهدا را دارند و آگاهی دادن به نسل امروز و اطلاع‌رسانی از توطئه دشمنان از مهمترین وظایف مسئولان است.

وی بیان کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نسل امروز ادامه دهنده راه شهدا باشند و توطئه‌های دشمنان را به خودشان بازگردانند.

سردار استاد حسینی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحولات منطقه گفت: دشمنان در نظر دارند به هر طریق ممکن با اهداف گوناگون به این انقلاب و  اسلام ضربه وارد کنند و در این راستا با تشکیل داعش، قصد نفاق در بین مسلمانان و ریختن خون مظلومان را دارند.

وی ادامه داد: البته این ترفند و دسیسه دشمنان تازگی ندارد و آنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون با هر ترفندی در نظر دارند تا به این انقلاب و آرمان‌هایش ضربه وارد کنند.

فرمانده سپاه استان البرز در پایان با تاکید بر اینکه شهیدان مدافع حرم همانند رزمندگان دفاع مقدس از حرمت اسلام و کیان اسلامی در خارج از مرزها دفاع می‌کنند خاطر نشان کرد: همت مقاومت اسلامی صدای شکستن استخوان‌های آنان را به گوش می‌رساند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها