خبرهای داغ:
90 نفر از دانشجویان تویسرکانی امروز با بدرقه مسئولان شهرستانی به اردوهای راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۴۹۱۵۹
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان در حاشیه بدرقه 90 نفر از دانشجویان تویسرکان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: جایی که دانشجویان قدم می‌خواهند گذاشت، قدمگاه شهدا است.

حجت الاسلام محمد محمودزاده با اشاره به اینکه دانشجویان آخرین روزهای سال خود را شما با شهدا می گذراند، اظهار کرد: این در حالی است که، سال جاری، سالی شهدایی برای تویسرکانی‌ها است.

وی افزود: امسال تویسرکان سه بار میزبان شهدای گمنام بوده است و فردا نیز با میزبانی از شهید تازه تفحص شده شهید «هاشم آزادبخت»، برای چهارمین بار میزبان شهدا می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با تأکید بر اینکه، فضای معنوی موجود در کاروان راهیان نور و در مناطق علملیاتی، فضایی خاص و ویژه برای بزرگتر شدن است، تصریح کرد: بهره گرفتن از شهدا و دریافت راه توشه ای چه برای دنیا و چه برای آخرت در این سفر معنوی نصیب زائران شهدا می شود.

وی عنوان کرد: اگر بخواهیم در مسیر شهدا حرکت کنیم، اگر بخواهیم آزاد زندگی کنیم، اگر بخواهیم آزاد راه برویم، ضروری است تا در مسیر شهدا قدم برداریم و همانند شهدا اهتمام ویژه‌ای به نماز اول وقت داشته باشیم و به توصیه‌های آنان عمل کنیم.

محمودزاده افزود: امید است تا دانشجویان از این سعادتی که شهدا با امضاء دعوت نامه نصیبشان کرده اند و فرصت پیش آمده، نهایت استفاده را ببرند، تا در زمان بازگشت حسرت از دست دادن این روزها را نخورند.

مسئول بسیج دانشجویی تویسرکان نیز بیان کرد: دانشجویان در این سفر معنوی چهار روزه از مناطق عملیاتی و یادمان های مربوط به کربلای 4، فتح المبین، شلمچه، والفجر هشت، هویزه و طلائیه بازدید می‌کنند.

مرتضی اردلان اظهار داشت: روحانی و راوی نیز برای بیان خاطرات جنگ و ایجاد فضای معنوی بیشتر در این اردوها حضور دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات