پیکرمادر شهیدان والامقام سعید و حمید قارلقی از شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم در شهرستان فردیس تشییع شد.
کد خبر: ۸۶۴۹۱۵۵
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، پیکر مرحومه خانم بخش قارلقی مادر شهیدان والامقام سعید و حمید قارلقی از شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم روز پنج شنبه با حضور جمعی از مسئولان محلی و خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور شهرستان فردیس از خیابان هفتم شرقی تا مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) شهرک وحدت فردیس تشییع شد.
 مرحومه خانم بخش قارلقی به علت کهولت سن در منزل خود جان به جان آفرین تسلیم کرد و به فرزندان شهیدش پیوست و برای خاکسپاری به امامزاده طاهر(ع ) کرج انتقال یافت.

مراسم ختم مادر شهیدان سعید و حمید قارلقی روز 5شنبه از ساعت 15 الی 17 بعدازظهر با حضور جمعی از مسئولان محلی و خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور شهرستان فردیس در مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) شهرک وحدت فردیس برگزار شد.

«شهید سعید قارلقی» از بسیجیانِ مدافعِ حریم آل الله، روز ششم خرداد 1394 شمسی، به دست«مزدوران سعودی» و پیروان اسلام آمریکایی در حوالی «سامراء»، خرقه ی شهادت پوشید. «سعید قارلقی» از اهالی غیور «استان البرز» بود اما نظر به این که مزار برادرش«حمید» در بهشت زهرای تهران قرار داشت، پیکر پاک این «مدافع حرم»، روز 10 خرداد، پس از تشییع در شهر «کرج»، در قطعه 27 بهشت زهرای تهران و در جوار برادر شهیدش، تا ظهور مولایش به امانت سپرده شد.
ارسال نظرات