مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور نیروهای مسلح برگزار شد

مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور نیروهای مسلح در ششمین دوره المپیک نظامیان جهان سیزم با حضور وزیر ورزش، رئیس شورای سیاست گذاری ورزش نیروهای مسلح و رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۹۱۳۳
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این مراسم که در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، ضمن تجلیل از مدال آوران در ششمین دوره بازی های نظامیان جهان، از دست اندرکاران ورزش و هیات های برتر تربیت بدنی نیروهای مسلح نیز تجلیل به عمل آمد.

شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک، محمد پولادگر و محمدرضا داورزنی رئیسان فدراسیون های تکواندو و والیبال نیز در این مراسم حضور داشتند.

رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح در این مراسم اعلام کرد که وزیر ورزش به غیر از هدایایی که امروز برای مدال آوران در نظر گرفته، برای دارندگان مدال طلا سه سکه، مدال نقره دو سکه و دارندگان مدال برنز یک سکه طلا پاداش پرداخت خواهد کرد.

سردار مهرعلی باران چشمه همچنین اظهار داشت: ششمین دوره بازی های نظامیان جهان مهر ماه امسال با حضور هفت هزار و 800 ورزشکار از 110 کشور جهان و در 24 رشته در کره جنوبی برگزار شد.

وی ادامه داد: کاروان ایران در این دوره از رقابت ها در هشت رشته تیراندازی، تیروکمان، تکواندو، جودو، دوچرخه سواری، والیبال، کشتی فرنگی و آزاد و دوو میدانی شرکت کرد که توانست با کسب 28 مدال شامل 3 مدال طلا، 10 نقره و 15 برنز در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار گیرد.

رئیس سیاستگذاری ورزش نیروهای مسلح نیز در این مراسم با اشاره به درخشش ورزشکاران ایران در بازی های نظامیان جهان (سیزم) گفت: امیدواریم همواره شاهد درخشش ورزشکاران در عرصه های ملی باشیم.

امیر سرتیپ محمدحسن باقری افزود: اولین دستاورد ما در ورزش نیروهای مسلح که بالاتر از کسب مدال است، اجرایی شدن میثاق اخلاق در ورزش بود و رقابت سالمی را در ورزش نیروهای مسلح امسال شاهد بودیم.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح که برگرفته از سربازان و نیروهای ارزشی است باید ارزش های اعتقادی و اخلاق در همه امور آنها متبلور شود که ورزش یکی از بهترین میدانها به عینیت بخشیدن به ارزش های اخلاقی است.
ارسال نظرات