علی اشرف خانلری
معاون رسانه مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری:
خبرگزاری بسیج: معاون رسانه مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در بازدید از هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی گفت: نمایشگاه زنان و تولید ملی رویکرد شهرداری تهران را نسبت به مسائل اجتماعی و نیاز جامعه نشان می دهد.
کد خبر: ۸۶۴۹۱۲۵
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵

به گزارش ستاد خبری هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی، فرزاد خلفی تصریح کرد: اینکه  بخشی از  نمایشگاه تولید بانوان و بخشی پاسخ به نیاز جامعه است نشان می دهد شهرداری از سازمانی خدماتی به  نهاد اجتماعی تبدیل شده است.

وی با اظهار امیدواری نسبت به تداوم این نمایشگاه برای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان اذعان داشت: کالای عرضه شده در هشتمین دوره نمایشگاه نسبت به دوره های گذشته متنوع تر و حضور شهروندان نیز  بیشتر بود.

خلفی ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات ستاد توانمندسازی گفت: این ستاد توانسته است کارآفرینی، اشتغال، آموزش و خدمات رسانی به جامعه را به نحو شایسته ای انجام دهد.

معاون رسانه مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران افزود: با حمایت های ستاد توانمندسازی بسیاری از سازمان های غیردولتی مثل کارگاه های تولیدی در این زمینه فعال تر و میزان تولید بیشتر شده است که به تبع آن عرضه کالا نیز مناسبتر صورت می گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار