پنجمین دوره استاژ فنی کاتا و کومیته استان بوشهر در گناوه آغازشد

پنجمین دوره استاژ فنی کاتا و کومیته کاراته شوتوکان j.s.k.a استان بوشهر روز پنجشنبه به میزبانی گناوه و به همت کانون بسیج ورزشکاران سپاه و هیات کاراته این شهرستان آغازشد.
کد خبر: ۸۶۴۹۱۱۱
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
 

نماینده سبک j.s.k.a استان بوشهر در این آیین به خبرنگار بسیج گفت: دراین دوره شرکت کنندگان آموزش های لازم این سبک را فرا گرفته و پس از موفقیت در آزمون درجه آنان به دان درجه 5 ارتقا می یابد.
ضرغام کیارستمی افزود: این دوره به مدت دو روز در سالن رزمی این شهرستان و باحضور علیرضا بحرانی بازیکن سابق تیم ملی و یوسف قاطع داور جهانی کاراته و دبیر سبک شوتوکان برگزار می شود.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گناوه هم گفت: این شهرستان دارای ورزشکاران مستعدی بخصوص در رشته های رزمی است که تاکنون به موفقیت های بزرگی در سطح بین المللی نایل شده اند.
سرهنگ یاسین اکبا افزود: برپایی این دوره در بروز و معرفی استعدادهای رزمی کاران این شهرستان که همگی عضو کانون بسیج ورزشکاران هستند نقش مهمی دارد.
یوسف قاطع دبیر سبک شوتوکان ایران هم گفت: برپایی این دوره فرصت مغتنمی برای شناسایی رزمی کاران مستعد این شهرستان برای حضور در تیم ملی است.
وی افزود: باتوجه به اینکه قراراست لیگ سراسری بسیج این سبک برگزار شود از مسئولان شهرستان گناوه انتظار داریم که رزمی کاران بسیج را برای این رقابت ها آماده کنند.
 

ارسال نظرات
آخرین اخبار