تیم شهرداری اراک در آخرین بازی مرحله پلی آف عصر امروز تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران را با شکست بدرقه کرد و جشن پیروزی و صعود به مرحله نیمه نهایی را در اراک گپرفت.
کد خبر: ۸۶۴۹۱۰۸
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

در هفته پایانی مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور دو تیم شهرداری اراک و دانشگاه آزاد اسلامی که پیش از این شش بار برابر هم صف آرایی کرده بودند عصر امروز در سالن امام خمینی (ره ) اراک به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم بسکتبال شهرداری اراک در این دیدار بر خلاف بازی گذشته بازی را خوب آغاز کردند و  از حضور حامد آفاق که در دو بازی گذشته به دلیل مصدومیت حضور نداشت در این بازی هم حضور نداشت و از بیرون بازی هم تیمی های خود را تماشاگر بود.

کوارتر اول این دیدار با نتیجه 22بر 17 به سود شهرداری به پایان رسید . در کوارتر دوم بعد از اینکه تیم دانشگاه آزاد اسلامی از طریق صمد نیکخواه بهرامی بازی را خوب شروع کرد اما این تیم شهرداری اراک بود که موفق شد با حساب 43 بر 44 پیروز شود و به رختکن بروند کوارتر سوم هر دو تیم در عدد 68 مساوی شدند تا کوارتذ چهارم آغاز شود .

در کوارتر پایانی و نفس گیر ، که برای تمامی افراد داخل سالن و زمین حساس بود ، که در این کوارتر با درگیری و اعتراض های بی مورد دانشگاه آزاد به امر داوری در آخر این تیم شهرداری بود که با اختدار کامل و با نتیجه نزدیک 90 بر 91 پیروز این مسابقه سرنوشت ساز شد و پای به مرحله نیمه نهایی گذاشت .

بدین ترتیب شهرداری اراک با این پیروزی در مرحله پلی آف این رقابت ها باید در مرجله نیمه نهایی به مصاف تیم پتروشیمی بندر امام برود.

خبرگزاری بسیج استان مرکزی در گروه ورزشی این موفقیت را به جامعه ورزش استان، مسئولین شهرداری و تمامی بازیکنان این تیم تبریک عرض می نماییم .با آرزوی موفقیت روز افزون

ارسال نظرات