فرمانده سپاه ناحیه فراهان گفت: سبک و سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) به نسل امروزی به ویژه نوجوانان و جوانان انتقال داده شود.
کد خبر: ۸۶۴۹۱۰۶
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ پاسدار حیات‌غیبی در حاشیه بازدید ار نمایشگاه "یاس آسمانی" که به مناسبت ایام فاطمیه در پایگاه مهدیه فشک برگزار شده بود با تاکید بر ضرورت ترویج سبک زندگی فاطمی(س) اظهار داشت: به برکت اهل بیت(ع) شور و بصیرت فاطمی و روحیه شهادت طلبی در دنیای امروزی، در بین جوانان ایران اسلامی موج می‌زند.

وی افزود: از آنجا که زهرای اطهر(س) یک بانوی بهشتی و خمیر مایه وجودی ایشان از میوه‌های بهشتی شکل گرفته به مانند کوثری روان، در پهنای کره خاکی برای بشریت امروز نور افشانی می‌کند این بانوی بزرگ اسلام الگوی بی‌بدیلی برای همه مسلمین، به ویژه بانوان هستند و خانواده‌ها باید از سیره و سبک زندگی آن حضرت الگوگیری کنند.

فرمانده سپاه ناحیه فراهان تصریح کرد: مجموعه نمایشگاهی یاس نبوی در ایام فاطمیه مجموعه‌ای از حوادث تاریخی زمان حضرت فاطمه زهرا(س) و ماجرای شهادت آن بانوی اسلام را به تصویر کشیده و فرصتی را فراهم می‌آورد تا جوانان با سیره اهل بیت(ع) آشنا شوند.

سرهنگ پاسدار حیات‌غیبی با اشاره به لزوم انتقال ویژگی‌ها و سبک و سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) برای نسل امروزی به ویژه نوجوانان و جوانان گفت: جمع شدن ویژگی‌های ائمه اطهار(ع) در وجود بی‌بی دو عالم نشانگر خاص بودن جایگاه آن حضرت در نزد ایزدمنان است.

وی افزود: حضور و تلاش حضرت زهرا(س) در حوزه سیاست به عنوان بخش تاریخ‌ساز زندگی آن حضرت است و ایشان در حوزه انتقال مسائل برای بانوان مدینه کلاس‌ها و کرسی‌های درسی برگزار کرده و نمونه کامل یک زن در تمام ابعاد هستند.

در نمایشگاه "یاس آسمانی" موضوع‌هایی همچون حدیث ثقلین، لیلة الرغائب، شق القمر، لیلة المبیت، حدیث کساء و منزل حضرت فاطمه(س) را به تصویر کشیده شده است.

این نمایشگاه از تاریخ 11 اسفندماه تا 25 اسفندماه برای بازدید عموم دایر است، این نمایشگاه با هدف به تصویر کشیدن سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) و شأن و منزلت اهل بیت(ع) برپا شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات