پایان لیگ دسته یک والیبال کشور:
تیم والیبال شهرداری اراک با شکست حریف در دومین مسابقه دیدار نهایی لیگ دسته یک، به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یافت
کد خبر: ۸۶۴۹۱۰۵
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

بازی های دیدار نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک کشور یادواره 200 شهید والیبالیست ایران از یکشنبه 16 اسفندماه با رقابت دو تیم شهرداری اراک و سازمان عمران شهرداری ساری آغاز شد و روز چهارشنبه با کسب دومین پیروزی شهرداری اراک به پایان رسید.

تیم والیبال شهرداری اراک در دومین دیدار این رقابت ها نیز موفق به شکست سه بر دو سازمان عمران شهرداری ساری شد تا با کسب دو برد متوالی عنوان قهرمانی این رقابت ها از آن خود کند.
نماینده ساری در ست های دوم و سوم این مسابقه با امتیازهای 25 بر 16 و 25 بر 18 به پیروزی رسید اما در ست های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 18 و 15 بر 12 مغلوب شهرداری اراک شد تا به عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته یک در سال 94 اکتفا کرده باشد.
این مسابقه که به میزبانی سازمان عمران شهرداری ساری برگزار شد، دو ساعت و 14 دقیقه طول کشید و دو هزار و 500 تماشاگر داشت.

نخستین مسابقه در اراک برگزار شد و شهرداری این شهر در دیداری سنگین سه بر دو سازمان عمران شهرداری ساری را شکست داده بود. دو تیم شهرداری اراک و سازمان عمران شهرداری ساری با صعود به دیدار نهایی جواز حضور در لیگ برتر سال 95 را دریافت کرده بودند.

بیست و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور «یادواره 200 شهید والیبالیست» از چهارشنبه 27 آبان ماه با حضور 19 تیم آغاز شد که مسابقات دور مقدماتی در چهار گروه (سه گروه پنج تیمی و یک گروه چهار تیمی) پیگیری شد

خبرگزاری بسیج استان مرکزی در گروه ورزشی این موفقیت را به جامعه ورزش استان، مسئولین شهرداری و تمامی بازیکنان این تیم تبریک عرض می نماییم .با آرزوی موفقیت روز افزون
ارسال نظرات