خبرهای داغ:
مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آئین بزرگداشت سالروز شهادت شهید باکری گفت: با اخلاص، پیروز جبهه جنگ نرم خواهیم بود.
کد خبر: ۸۶۴۹۰۳۱
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، غلامرضا جعفری با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه انقلاب، جبهه جنگ نرم را سخت تر از جبهه جنگ سخت عنوان و بیان کرد: جوانان امروز بهتر از ما می توانند رزمنده این میدان باشند و تنها شرط آن داشتن اخلاص است.

وی با تاکید بر داشتن بصیرت در جبهه مقابله با جنگ نرم دشمنان، اظهار کرد: اگر بصیرت نباشد، عشق، ارادت و از خودگذشتگی هرگز میسر نخواهد شد.

جعفری با توجه به آیه قرآنی که منافقان از کفار بدتر هستند، دغدغه اصلی رهبر فرزانه انقلاب را بحث نفوذ و مباحث فرهنگی دانست و از مردم به خصوص جوانان خواست با رصد تحولات کشور، اجازه نفوذ را به دشمنان داخلی و خارجی ندهند.

وی با اشاره به واهمه دشمنان از نیروی مردمی بسیج و نقش آفرینی آن ها در دوران دفاع مقدس و انقلاب، تصریح کرد: بهترین نیرو و سلاحی که می تواند ما را بیمه کند بسیج است.


همرزم شهید باکری با اشاره به دلاور مردی های سرداران سپاه عاشورا در دوران دفاع مقدس به خصوص شهید مهدی باکری، یادآوری کرد: شهید باکری حتی زمانی که به عنوان شهردار ارومیه فعالیت داشت، بعد از ظهر به عنوان نگهبان در خدمت سپاه بود که نشان از اخلاص وی داشت.

آئین بزرگداشت سالروز شهادت شهید مهندس مهدی باکری و شهدای بدر و خیبر ساعاتی پیش با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در مسجد جامع تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات