خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: حجت‌الاسلام رضا غفاری پور در مراسم تشيع شهداي در اصفهان گفت: اراده خداوند بر این تعلق‌گرفته تا امثال ما بمانیم و خون شهدا را احیا و پاسداری کنیم و پیام شهدا را ابلاغ کنیم.
کد خبر: ۸۶۴۹۰۱۷
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، حجت‌الاسلام رضا غفاری پور در مراسم تشيع شهداي در اصفهان گفت:  اراده خداوند بر این تعلق‌گرفته تا امثال ما بمانیم و خون شهدا را احیا و پاسداری کنیم و پیام شهدا را ابلاغ کنیم.

وی ادامه داد: خوشا به حال شهدا که راه معامله باخدا را خوب یاد گرفتند و پر کشیدند، متأسفانه برخی از افراد با کوچک‌ترین نهیب دشمن مرعوب شده و دچار خودباختگی می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه اصفهان تأكيد داشت: وظیفه امروز ما را در قبال شهدا بسیار سنگین است چرا كه شهدا در وصیت خود دفاع از اسلام، انقلاب، حضور در مساجد و تبعیت از ولایت‌فقیه را به‌صورت ویژه مورد تأکید قرار داده اند و اگر آن‌ها امروز در میان ما بودند خودشان آن‌ها را عملیاتی می‌کردند و ما نیز باید تمام حرف‌های آنان را در زندگی فردی و اجتماعی خود اجرایی کنیم.

وي افزود: امروز عزت و سربلندی ما به برکت وجود ولایت‌فقیه، خون شهدا و ایثار ایثارگران است؛ خانواده معظم شهدا که عزیزترین فرزندان و اعضای خانواده خود را برای حفظ اسلام و انقلاب فدا کرده‌اند، از نظام هیچ توقعی ندارند و اگر به نیاز جان‌فشانی‌های بیشتر باشد خود را از اولین گروه‌های حاضر برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی معرفی می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها