خبرهای داغ:
سردار غلامرضا سلیمانی

نقطه هراس صهيونيست ها و نقطه قوت مسلمين، قوت موشكي جمهوري اسلامي است!

خبرگزاري بسيج:‌سردار غلامرضا سلیمانی در حاشيه مراسم تشيع شهدا در اصفهان گفت: قدرت موشکی نظام جمهوری اسلامی ایران، یک توان بازدارندگی در برابر دشمنان و بدخواهان است.
کد خبر: ۸۶۴۹۰۱۳
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی در حاشيه مراسم تشيع شهدا در اصفهان به صاحب نيوز گفت: قدرت موشکی نظام جمهوری اسلامی ایران، یک توان بازدارندگی در برابر دشمنان و بدخواهان است.

وی ادامه داد: اقتدار موشکی ایران در حقیقت تثیبت کننده صلح و آرامش در منطقه غرب آسیا و جهان اسلام است و به واقع اجرای موفق آمیز رزمایش موشکی ایران در روزهای گذشته، یک نقطه امیدی برای مسلمانان و آزادی خواهان و نقطه هراسی برای دشمنان و صهیونیست ها است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: قدرت و آمادگی نظام جمهوری اسلامی ایران در بخش موشکی این پیام را به جهانیان مخابره می کند که آمادگی کامل ایران، تضمین بخش صلح و دوستی منطقه و گسترش دهنده ثبات و امنیت است.

وی ابراز کرد: پیام این اقتدار موشکی برای دشمنان آن است که آنها را از افکار پوچ و فتنه های نخ نما شده خود دست بکشند و یا حداقل باعث شود دشمنان درجاهایی که قرار است گامی علیه نظام و ملت ایران به جلو بردارند در تصمیمشان تجدید نظر کنند و آنها را به عقب براند.

سلیمانی در پاسخ به شبه ای که اخیرا پیرامون برگزاری رزمایش های متعدد نظامی و دفاعی مبتنی بر تحمیل هزینه های سنگین به کشور از سوی برخی خائنان و دشمنان مطرح می کنند، خاطرنشان کرد: تمرین های متعدد نظامی در همه نیروهای مسلح یک امر طبیعی است و درحقیقت این هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری برای تامین امنیت یعنی بهترین مقوله برای پیشرفت کشور و پایداری مملکت و سربلندی یک ملت است.

وی تصریح کرد: همه موشک های آزمایش شده تولید بومی با هزینه بسیار کمی نسبت به مشابه خارجی است، امروز قدرت صنعت موشکی نظام بر دوست و دشمن ثابت شده است.

ارسال نظرات