حسینی در مراسم اعزام سومین کاروان دانشجویی راهیان نور کردستان
معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی است که خود شهدا آن را مدیریت می کنند.
کد خبر: ۸۶۴۸۹۹۶
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ سید ابراهیم حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس استان کردستان امروز در مراسم اعزام سومین کاروان دانشجویی راهیان نور دانشگاه های استان کردستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی است که خود شهدای دوران دفاع مقدس این کار با برکت را در کشور راه اندازی کردند و خود شهدا آن را مدیریت می کنند.

وی افزود: این عملیات بزرگ فرهنگی طوری در دل مردم ایرانجا گرفته که هر ساله قریب به 5 میلیون نفر از مردم ایران به زیارتشهیدان اعزام می شوند و این آمار هر سالافزایش می یابد.

حسینی با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه های عظیم و بزرگی اتفاق افتاده است گفت: حادثه کربلا یک نصف روز بود که کل جهان بشریت را تحت تاثیر قرار داد اما در جنگ هشت ساله دفاع مقدس ایران حماسه های بزرگ و عظیمی تکرار شد که تمام این حماسه ها از الگو قرار گرفتنراه و سیره شهدای کربلا بوده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس استان کردستان ادامه داد: اردوی راهیان نور پلی است برای پیوند نسل امروز با نسل دفاع مقدس و حضور در این اردو توفیق می خواهد که هر کسی به آن نائل نمی شود.

وی تصریح کرد: شما امروز به مکان مقدسی قدم میگذارید که خون هزاران شهید در آنجا ریخته شده است و قداست و پاکی خاصی دارد که باید با وضو و دلی پاک وارد این مکان مقدسشوید.

حسینی یادآور شد: شما دانشجویان که جزو قشر فرهیخته جامعه هستید باید با یک نگاه نو و از روزنه شهدایی به مناطق عملیاتی جنوب نگاه کنید و از این سفر بهترین ره توشه را کسب کنید.

وی گفت: اردوهای راهیان نور باعث ترویج فرهنگ جهاد، خودباوری در جوانان می شود و جوانان را در مقابل حربه های جنگ نرم دشمنان بیمه می کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: امروز نسل جوان ما تشنه استفاده از ارزش ها و باورهای شهدا هستند بنابراین بهترین کار همین اعزام این جوانان به اردوهای راهیان نور است .

ارسال نظرات