خانواده شهيد احمد مرتضائی، نخستين شهيد انقلاب زنجان با اهداي لوحي از حوزه هنري استان و سيد جعفر موسوي كارگردان مستند "برای احمد" تجليل کردند.
کد خبر: ۸۶۴۸۹۰۱
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، خانواده شهيد احمد مرتضائی، نخستين شهيد انقلاب زنجان با اهداي لوحي از حوزه هنري استان و سيد جعفر موسوي كارگردان مستند "برای احمد" تجليل کردند.

گفتنی است، در بخشي از متن اين تقديرنامه كه توسط خواهر اين شهيد به مديريت حوزه هنري و كارگردان اهدا شده، آمده است: قدم نهادن در مسير فرهنگ و هنر، علاوه بر عزمي برخاسته از تعهد و ايثار قدم هايي محكم و استوارو بصيرتي دين مدار و پر عيار مي طلبد.

توانمندي هاي متعهدانه و مسئولانه جنابعالي آينده اي را رقم خواهد زد كه گوياي شايستگي هاي لازم براي انتخاب در اين عرصه مي باشد.

شايان ذكر است فیلم مستند 30 دقیقه ای "برای احمد" با موضوع اولین راهپیمایی مستقل و مختص زنان زنجانی، که پیرامون شهادت احمد مرتضایی نخستین شهید انقلاب در زنجان به کارگردانی جعفر موسوی و از تولیدات حوزه هنری استان زنجان می باشد كه همزمان با ايام پيروزي انقلاب اسلامي و با حضور خانواده شهدا، مسئولين استاني، مردم و زنان فرهیخته و فعال در عرصه های اجتماعی و پیشرو انقلاب آيين رونمايي آن انجام شد.

ارسال نظرات