خبرهای داغ:
جانشين فرماندهي سپاه ولايت تبريز:
خبرگزاري بسيج: جانشين فرماندهي سپاه ولايت تبريز در نشست شوراي نخبگان بسيج دانش آموزي شهيد مطهري اين سپاه، با هشدار به اينكه دشمنان مي خواهند اراده خود را در قالب فضاي مجازي و شبكه هاي ماهواره اي بر ما تحميل كنند، گفت: امروز جنگ؛ جنگ اراده هاست.
کد خبر: ۸۶۴۸۸۹۶
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، سيدكاظم پورزينال نوك پيكان جنگ نرم را به سوي جوانان و خانواده هاي آن ها دانست و افزود: نرم افزارهاي رايگاني همچون تلگرام كه در فضاهاي مجازي در اختيار كاربران گذاشته مي شود بدون حساب و كتاب نيست و بايد مراقب بود.

وي با بيان اينكه بيشتر آسيب هاي اجتماعي ناشي از ناآگاهي افراد جامعه است، از نخبگان فرهنگي خواست با آسيب زدايي و بصيرت افزايي در جامعه، الگوي عملي براي افراد باشند.

پورزينال با اشاره به دغدغه هاي رهبر فرزانه انقلاب در بحث نفوذ و هجمه فرهنگي دشمنان، از نخبگان بسيجي به عنوان آينده سازان مملكت و طلايه داران خط سرخ شهدا نام برد و اظهار داشت: امروز ماموريت اصلي نخبگان بسيجي، بحث هاي فرهنگي و مقابله با جنگ نرم دشمن است.

وي با توجه به پيشرفت هاي كشورمان در عرصه هاي مختلف سياسي، فرهنگي، علمي و ... ، خاطرنشان كرد: ايران تنها كشوري است كه ابزار مدار نبوده و انسان مدار و معنويت محور است.

اين مقام مسئول با گراميداشت ياد و خاطره شهداي بدر و خيبر، شهدا را پرورش يافته نهضت حسيني دانست و ادامه داد: بسيجيان بايد با اخلاص خود، از خون شهدا و آرمان هاي امام راحل و انقلاب پاسداري كرده و لحظه اي عقب ننشينند.

ارسال نظرات