سردار فدوي در شبستر:

شرایط امروز انقلاب، بازدارنده است

خبرگزاري بسيج: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجلاسیه کنگره سرداران شهید و 9 شهید گمنام شبستر، با بيان اینکه شرایط امروز انقلاب، بازدارنده است، گفت: استکبار جهانی و امريكا در برابر ایران اسلامی موضع انفعال به خود گرفته و در برابر قدرت سپاه اسلام متحیر مانده است.
کد خبر: ۸۶۴۸۸۷۷
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، علي فدوي افزود: به برکت خون شهدا و پایمردی رزمندگان و دلاوران سپاه اسلام، امروز دست امریکا در تنگه هرمز در زیر ساتور انقلاب اسلامی است و اگر کوچکترین حرکتی برخلاف منافع اسلامی از آن ها سربزند، دست آمریکا و ایادی استکبار جهانی برای همیشه از جهان اسلام قطع خواهد شد .

وي خاطرنشان كرد: جناح باطل و استکبار جهانی هر چه از توان و تجهیزاتو انسجام برخوردار باشند باز هم باطل است، چراکه در برابر وعده و نصرت الهي که خاص مومنان است شکست خواهد خورد و خداوند هیچ راه تسلطی از طرف دشمنان برای مومنان قرار نداده است.

فدوي ادامه داد: هرچند استکبار جهانی قدرت انقلاب اسلامی را به رسمیت نشناسد ولی در برابر قدرت انقلاب اسلامی محکوم استچراكه ارداه الهی بر این تعلق گرفته که استکبار همیشه خوار و ذلیل باشد.

وي نقش رزمندگان اسلام، پاسداران حریم ولایت و شهدای انقلاب اسلامی را در جهت تعالی بخشی روحیه معنویت، ایثار و مقاومت موثر دانست و بر اهمیت پاسداشت مقام شهدا و تجلیل از نام و یاد آن ها تاکید کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به عظمت شهدا انقلاب اسلامی، آن ها را سبکبالان وادی ایمان ومعرفت خواند و گفت: به تعبیر قرآن شهدا زنده اند و در درگاه ربوبی از نعمت های بیکران الهی متنعمند.

وي تاكيد كرد: باید با تزکیه نفوس و عمل به راه و روش شهدا، زنده بودن آن ها را درک کرده و از روشنایی و نور شهدا بهره مند شویم.

درپایان این آئين از نرم افزار جامع شهدای شبستر با حضور دریادار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه وامام جمعه شهرستان شبستر وجانشین فرمانده سپاه عاشورا سرهنگ پاسدار قادری وخانواده های معظم شهدارونمایی شد .

اجلاسیه کنگره سرداران شهید و 9 شهید گمنام شبستردر سالن شهدای روستای دیزج خلیل اين شهرستان برگزار و از نرم افزار جامع شهدای شبستر رونمايي شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها