علی اشرف خانلری
خبرگزاری بسیج: همایش تجلیل از خیرین و نیکوکاران آسایشگاه خیریه معلولان و سالمندان کهریزک با حضور جمع کثیری از نیکوکاران و خیرین نیک اندیش برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۸۸۳۴
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل آسایشگاه خیریه کهریزک در این همایش گفت: هر ساله در روزهای پایانی سال آئین تجلیل از خیرین و نیکوکاران آسایشگاه برگزار می شود و از کسانی که در طول یک سال به طور داوطلبانه در کنار ما بودند و به مددجویان خدمت کرده اند قدردانی به عمل می آید.

دکتر پزشکی، با اشاره به اینکه در میان نیکوکاران از اقشار مختلف پزشک، کارمند، دانشجو، زنان خانه دار و سایر آحاد مردم وجود دارند، افزود: تعدادی از نیکوکاران و خیرین بیش از 50 سال است که بدون دریافت هیچگونه وجهی به طور داوطلبانه با این مرکز همکاری می کنند.

این نیکوکاران در کارهای مختلف از جمله شستشو و استحمام، گرفتن ناخن مددجویان، ویزیت بیماران و ... از شنبه تا پنجشنبه ما را یاری می کنند.

وی با اشاره به نگهداری 3000 مددجو در این مرکز، خاطر نشان کرد: امسال برای نگهداری، تغذیه، کلاس های آموزشی، سفرهای تفریحی و زیارتی و سایر خدمات حدود 40 میلیارد تومان هزینه صرف کرده ایم که 85 درصد از این مبلغ به همت والا و دست توانای مردم عزیز کشورمان بویژه شهروندان تهرانی تامین شده است که صمیمانه از اقدامات خیرخواهانه و خدا پسندانه این عزیزان که بدون هیچ منت و چشمداشتی در راه رضای خداوند متعال خدمت کرده اند قدردانی می کنم.

 

ارسال نظرات