خبرهای داغ:
معاونت بهداشت ودرمان سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: همه تمهیدات لازم برای تامین سلامت کاروان های راهیان نور استان اندیشیده شده و بهداشت و درمان فردی و جمعی در این زمینه آموزش داده شده است.
کد خبر: ۸۶۴۸۸۳۱
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، کاظم تارقلی افزود: همه خدمات ارائه شده به کاروان ها در طول مسیر و در محل استقرار بنا بر ابلاغ وزیر بهداشت و درمان در قالب طرح نوروزی رایگان است.

وی اظهار کرد: فعالیت های این بخش در سه قالب انجام می شود که بر این اساس در تمام اتوبوس ها امدادگران حرفه ای استان از حوزهای مختلف سلامت حضور دارند.

تارقلی بیان کرد: این افراد شامل بسیجیان، پزشکان ، کارکنان بخش بهداشت و درمان استان و از همه حوزه های سلامت آذربایجان غربی هستند.

وی اظهار کرد: آمبولانس ها نیز به ازای هر پنج اتوبوس یک آمبولانس کاروان ها را همراهی می کنند و اکیپهای پزشکی نیز در جنوب و در اردوگاه ها مستقر شده اند.

معاون بهداشت و درمان سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: در تمامی مسیر کاروان ها نیز در هر 30 کیلومتر یک پست امدادی جاده ای مستقر شده است که ترکیبی از اورژانس و هلال احمر می باشند.

تارقلی بیان کرد: در زمینه پیوست بهداشتی نیز بروشور های لازم در زمینه رعایت بهداشت فردی و جمعی تهیه و توزیع شده و در اختیار زائران نهاده می شود.

وی گفت: معاونت بهداشت ودرمان سپاه شهدا در زمینه برگزاری هرچه بهتر اردوهای کاروان های راهیان نور و نیز برای مقابله با هر حادثه احتمالی در نهایت آمادگی به سر می برد.

ارسال نظرات