عضو کمیسیون های اجتماعی و تلفیق بودجه 95 در مجلس گفت: انتخابات وارد روند اجرایی خود شده است و حتی اگر قوانین جدیدی هم در رابطه با انتخابات تصویب بشود، مربوط به دوره های آینده بوده و شامل حال این دوره نمی شود.
کد خبر: ۸۶۴۸۸۳۰
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸
مهدی عیسی زاده با بیان اینکه هرگونه تغییر در قانون انتخابات، مربوط به دوره های آینده است و شامل این دوره از انتخابات نمی شود، اظهار کرد: انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی، شروع شده و مرحله دوم آن هنوز باقی است، بنابراین این تغییرات شامل حال این دوره نمی شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: در رابطه با قانون انتخابات، تصمیمات قبل از آن صادق است و تصمیمات جدید تا انتخابات بعدی قابل اجرا نیست، چون انتخابات وارد روند اجرایی خود شده است و حتی اگر قوانین جدیدی هم تصویب بشود، شامل حال این دوره نمی شود.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسکوت ماندن تفکیک این حوزه انتخابیه به دو حوزه مجزا نیز به همین دلیل است، گفت: بنده همانطور که قول داده ام، دو بار این موضوع را به دستور و صحن آورده ام و اکنون نیز تنها مسکوت مانده و ان شالله به نتیجه می رسانم.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه95 هم چنین با اشاره به اینکه کار بررسی بودجه سال آینده در سه شیفت کاری در مجلس در حال پیگیری است، تصریح کرد: امیدواریم هر چه سریعتر این موضوع را به اتمام برسانیم.

عیسی زاده با بیان اینکه اقتصاد نفتی در بودجه سال 95 هم سهم دارد، اظهار کرد: علی رغم تلاش ها و اقدامات انجام شده در بودجه، نفت هم چنان در بودجه سالانه کشور سهیم است و اعتبارات پول های نفت در بودجه دیده می شود.

وی با ابراز امیدواری نسبت به تحقق بودجه سال 95 به طور کامل، افزود: بودجه سال گذشته در برخی موارد به طور کامل تحقق نیافت و نواقصاتی داشت ولی امسال در برخی موارد مانند بانک ها بودجه خوبی پیش بینی شده که امیدواریم توانایی لازم را در این زمینه داشته باشند.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در رابطه با جاده های آذربایجان غربی و بین استانی و پروژه های در حال انجام، با پیگیری هایی که انجام داده ردیف بودجه ملی و استانی تعیین شده است، گفت: برای پروژه هایی مانند راه آهن، جاده سرچم، میاندوآب، شاهین دژ و تکاب، میاندوآب به کرمانشاه و مهاباد، جاده های روستایی تپه رش و فسندوز و دانشگاه شهید باکری میاندوآب ردیف های اعتباری ملی و استانی تعیین شده است.
ارسال نظرات