سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو در گفتگوی خبری با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوی، از اعزام 800 نفر از اقشار مختلف شهرستان خوی به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۸۸۲۷
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱
به گزارش خبرگزاری سبیج آذربایجان غربی، معاون هماهنگ كننده سپاه خوي با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت ویژه و تأکید ایشان در خصوص حفظ فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: بحث فرهنگ ایثار و شهادت و سابقه دفاع مقدس یک ذخیره بزرگ و تمام نشدنی برای کشورمان است لذا وظیفه ما حفظ و انتشار این فرهنگ است و یکی از شیوه های درست اعزام کاروان راهیان نور به مناطق جنگی است.

وی ادامه داد: با تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس می توانیم نسل جديد را در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان واکسينه كنيم.

سرهنگ پاسدار قهرمان عيوضلو با بیان اینکه دشمنان در تلاش برای تغییر جنگ تحمیلی هستند، افزود: اردوی راهیان نور هم یک سنت و حسنه است که یاد رزمندگان دفاع مقدس را برای همیشه زنده نگاه می‌دارد و هم زمینه آشنایی جوانان ما را با هشت سال دفاع مقدس فراهم می‌کند.

معاون هماهنگ كننده سپاه خوي، از مهم ترین اهداف این سفر آشنایی افراد با مناطق عملیاتی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد و افزود: جانفشانیها و فداکاریهای رزمندگان در جنگ تحمیلی و شهادت و از خودگذشتگی آنان به عنوان هویت ملی ماست و در سایه خون شهداء و ایثارگران هم اکنون در کمال آرامش و امنیت و آزادگی زندگی می کنیم و حفظ این هویت ارزشمند و پاسداشت و آشنایی با آن وظیفه همه ماست.

ارسال نظرات