فرماندار بوکان گفت: رسانه‌های تصویری بیگانه مصداق عوامل نفوذ فرهنگی در کشور هستند.
کد خبر: ۸۶۴۸۸۲۲
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جمال خسروی در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: مردم ایران در 7 اسفند حماسه ماندگاری را در طول چهار دهه گذشته رقم زدند و مردم بوکان نیز از این حماسه عقب نمانده و حضوری پرشور داشتند.

خسروی گفت: شهرستان بوکان در انتخابات حضوری 65 درصدی داشته و از میانگین کشور هم بالاتر رفت و این نشان می‌دهد که مردم شهرستان همیشه در صحنه حضور دارند.

وی بیان کرد: در این شهرستان 171 هزار واجد شرایط رای و 158 شعبه اخذ رای وجود داشت و نیز برای نخستین بار شعبه اخذ رای اختصاصی برای بانوان برقرار شد و از سوی دیگر خوشبختانه در هیچ مرحله‌ای از انتخابات دچار تنش نشدیم.

فرماندار بوکان گفت: فرآیند انتخابات در نظام جمهوری اسلامی چنان پیچیده و قانونی است که امکان هیچ گونه تخلفی در آن وجود ندارد و بر همین مبنا انتخابات در بوکان با کمترین آسب برگزار و ستاد انتخابات و هیات اجرایی و بازرسی این شهرستان رتبه برتر استان را کسب کرد.

خسروی رسانه‌های تصویری بیگانه را مصداق عوامل نفوذ فرهنگی در کشور دانست و در مورد خبری که در شبکه بیگانه در زمینه انتخابات و تقلب در برخی شهرها پخش شد اظهار داشت: بی‌شک هدف آنان تنها ایجاد تنش در حوزه‌های انتخابیه بوده چون تقلب خط قرمز نظام است و ستاد انتخاباتی امکان کوچکترین خطا را نمی‌دهد.

فرماندار بوکان افزود: با توجه به اینکه انتخابات به پایان رسیده است نباید فضای آن را ادامه داد بلکه فضای چند قطبی را باید به فضای همدلی، همزبانی، یکرنگی و هماهنگی تبدیل کرد و اگر کسی ادعای ارادت به مقام معظم رهبری را دارد باید در عمل نیز ثابت کند.

وی اظهار داشت: بی‌تردید ایران اسلامی نگین امنی در کل خاورمیانه است اما مردم باید این امنیت را احساس کنند که این امر با خدمت‌گذاری به مردم تحقق یافته و بنابراین باید به حرف مردم گوش داد چون مدیران موفق مدیران میدانی هستند.

ارسال نظرات