گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز برای کمک به روستای اسماعیل آباد در 75 کیلومتری پایتخت اعلام آمادگی کرد.
کد خبر: ۸۶۴۸۷۹۷
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز برای کمک به روستای اسماعیل آباد در 75 کیلومتری پایتخت اعلام آمادگی و برای این موضوع بیانه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

به نام خدا
امروز پس از گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی متاسفاته هنوز شاهد تبعیض و فاصله طبقاتی در کشورمان هستیم. این تفاوت به قدری محسوس است که باید صدای کمبودها از رسانه ملی شنیده شود و از طریق این رسانه بفهمیم که روستاهای ما هرچند در نزدیک پایتخت از کمبودهای عمرانی، فرهنگی و اجتماعی رنج میبرند. گویا مسوولین ما ایه «کونوا دعاه الناس بغیر انفسکم » را از یاد برده اند که با عمل خودمان است که می توانیم به ایمان و اسلام دعوت کنیم.

لذا پیرو گزارش تصویری خبر 20:30 در تاریخ 15 اسفندماه 1394 از وضعیت اسفناک روستای اسماعیل آباد در 75 کیلومتری پایتخت، گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز آمادگی خود را جهت برپایی اردوی جهادی به منظور برطرف ساختن مشکلات عدیده رفاهی روستای اسماعیل آباد را اعلام میدارد تا بتواند با عمل به آیه «وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا» گامی در جهت رفع تبعیض فرهنگی اجتماعی بردارد.

گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز
ارسال نظرات