عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور

آقایان به جای رئیس دولت اصلاحات، برجام را از ممنوع التصویری دربیاورند

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: آقایان به جای رفع ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات، برجام را از ممنوع التصویری دربیاورند.
کد خبر: ۸۶۴۸۷۹۳
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجوییوحید شورابی، عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در واکنش به اظهارات اخیر روحانی مبنی بر ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات و همچنین سخنان سخنگوی دستگاه قضا گفت: هدف رئیس جمهور از این بحث سرپوش گذاشتن بر عملکرد ضعیف اقتصادی دولت می‌باشد.

 


وی تصریح کرد: سه سال از طول عمر دولت تدبیر و امید گذشته و عملکرد اقتصادی قوی در این راستا نداشته و همیشه در پایان سال وعده حل شدن مشکلات اقتصادی در سال جدید را می‌دهد.

 


عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه اظهارات اخیر روحانی ادامه موج سواری بر موضوع انتخابات است اظهار داشت: رئیس دولت اصلاحات تحرکاتی را داشته و روحانی می‌خواهد با فضاسازی افکار عمومی را منحرف کرده از پاسخگویی به عملکرد خود فرار کند. وی می‌خواهد فضای کشور را دو قطبی نگه دارد.

 


وی افزود: قانون اختیاراتی را به شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه داده و آن‌ها می‌توانند دستوراتی را در این زمینه اعمال کنند بحث ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات هم از جمله قوانین این نهاد بوده است.

 


شورابی با بیان اینکه همه باید به قانون احترام بگذاریم گفت: مجری قانون در کشور دستگاه قضایی است و دادستان هر دستوری که بدهد همه باید طبق آن عمل کنند. رئیس جمهور هم از معنی قانون معطلند و می‌داند بحث ممنوع التصویری پشتیبانی قانونی دارد اما به دنبال بهره برداری سیاسی از این موضوع است.

 


وی ادامه داد: این دولت رحم اجاره‌ای اصلاح طلبان است اگر امروز موسوی و کروبی از حصر خارج شوند این موضوع برای رئیس جمهور خوشایند نیست به این دلیل که دیگر بهانه‌ای برای دولت تدبیر و امید وجود نخواهد داشت.

 


عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه دولت می‌داند حمایت اصلاح طلبان از آن‌ها تنها به خاطر رئیس دولت اصلاحات است گفت: چرا که این دولت به تنهایی محبوبیتی ندارد با وجود رفع حصر و ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات روحانی دیگر بهانه‌ای برای تمسک به آن ندارد.

 


وی در پایان خاطرنشان کرد: آقایان به جای اینکه به فکر ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات باشند برجام را از ممنوع التصویری دربیاورند. برجام هم اکنون دارای ۵ سند است که هنوز بسیاری از آن‌ها محرمانه باقی مانده است.

ارسال نظرات