فرمانده اسبق دفاع مقدس گفت: هر بچه شیعه و مسلمانی که روح انقلابی در آن است باید بداند حضرت روح الله به ما گفته است عمق استراتژیک مبانی سیاست خارجی ما فلسطین است.
کد خبر: ۸۶۴۸۷۷۹
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ شب گذشته سعید قاسمی از فرماندهان اسبق دفاع مقدس در نشستی تحت عنوان از «نهر تا بحر» در دانشگاه امام صادق ضمن تاکید براینکه مطمئن هستیم در این مسیر کشته خواهم شد اظهار داشت: مسیر آرمانی آزادی قدس یک مسئله تاکتیکی نیست ما امسال ۳۸ ساله شدیم اگر چه یک بیست سالی در دوره نوکری رژیم ستم شاهی زندگی کرده‌ام اما الان ایران آزاد شده و می‌توانیم حرف بزنیم.

 


وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب هم شعار ما آزادی فلسطین بوده است خاطر نشان کرد: موضوع فلسطین را امام از سال ۴۲ می‌دانست این مطلب چیزی نیست که با یک بادی، رئیس جمهوری و مجلسی محو شود مسئله فلسطین ممزوج شده به روح روح الله و خلف صالحش امام خامنه‌ای است.

 


قاسمی با تاکید براینکه کسانی که می‌گویند فلسطین کجاست؟ فتنه گران هستند تصریح کرد: نبرد نهایی ما در فلسطین به همراه حضرت حجت ابن حسن است، این یک استراتژی است که در نقاط محکم نوشته شده است.

 


فرمانده اسبق دفاع مقدس ادامه داد: هر بچه شیعه و مسلمانی که روح انقلابی در آن است باید بداند حضرت روح الله به ما گفته است عمق استراتژیک مبانی سیاست خارجی ما فلسطین است.

 


این فعال فرهنگی ضمن اشاره به اینکه ما استراتژی خود را از حضرت روح الله و سید علی آقا می‌گیریم ادامه داد: فتنه گران که از مریخ نیامده‌اند الان هم می‌بینیم‌‌ همان مشکلاتی که ما داشتیم این روز‌ها در فلسطین وجود دارد کل غزه ۴۰ کیلومتر طول و ۱۲ کیلومتر عرض دارد چرا نتوانستند با یک دکمه آن را از بین ببرند؟ از آن‌ها که می‌ترسند آمریکا به ایران حمله کند سوال می‌کنم چرا اسرائیل نتوانست غزه را از بین ببرد؟

 


وی در مورد سخنان شهید مطهری که گفته بودند در آن دنیا در مورد مسئله فلسطین از شما سوال می‌شود بیان داشت: پس مسئله فلسطین برای ما سیاسی نیست.

 


قاسمی با اشاره به اینکه حادثه منا طراحی صهیونیست‌ها بوده افزود: هنوز خون شهدای ما در منا پس از آن قتل عام خشک نشده است که وعده‌ای با آن‌ها عکس سلفی می‌گیرند. اگر از آمریکا و صدام بگذریم هرگز از آل سعود نمی‌گذریم.

 

فرمانده اسبق دفاع مقدس در پایان افزود: امروز افغانستانی‌ها و لشکر فاطمیون خط را در سوریه نگه داشته‌اند، پاکستانی‌ها نیز در آنجا یکی از یکی بهتر عمل می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات