"بسیج حافظ انقلاب اسلامی"

دفاع از ولایت و جلوگیری از انحراف دغدغه اصلی حضرت زهرا(س)

فرمانده سپاه فراهان گفت: حضرت فاطمه(س) سیاسی‌ترین زن تاریخ بشر بودند که در دفاع از ولایت پیشقدم بودند چراکه این بانوی بزرگ اسلام آگاه به زمان بودند و با توجه به این امر در راه حفظ ارزش‌های الهی می‌کوشیدند.
کد خبر: ۸۶۴۸۷۷۳
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ پاسدار حیات‌غیبی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست پایگاه مهدیه 5 روستای فشک ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) با اشاره به لزوم الگوگیری زنان مسلمان از این بانوی بزرگ اسلام اظهار داشت: عبادت، بندگی، حجاب، عفاف و اخلاق اسلامی از ویژگی‌های زندگی حضرت زهرا(س) بود که باید در تمام زنان و دختران مسلمان از زندگی حضرت زهرا(س) الگو بگیرند.

وی افزود: حضرت فاطمه (س) در نزد مسلمانان برترین و والامقام‌ترین بانوی جهان بوده و این عقیده برگرفته از مضامین احادیث نبوی است و مقام حضرت فاطمه زهرا(س) تنها محدود به عصر حیات آن بزرگوار نبوده و در تمامی اعصار جریان دارد.

فرمانده سپاه فراهان تصریح کرد: همه ما باید از سیره و زندگی حضرت فاطمه زهرا(س)درس و الگو بگیریم رفتار و گفتارمان نیز باید فاطمی باشد، ایشان در تربیت فرزندان به عنوان الگوی انسان سازی و در جامعه پردازی یک سیاست مدار و مربی تمام عیار اسلامی است که در کنار تمامی این فعالیت‌ها همواره در مسیر ولایت حرکت می‌کردند و برای دفاع از ولایت پشت در قرار گرفت تا ولایت آسیب نبیند.

سرهنگ پاسدار حیات‌غیبی با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن گفت: امروز خط مقدم نبرد با دشمنان در خانه‌هایمان است، دشمنان با بهره‌گیری از ابزارهای نوین سعی در تخریب پایه‌ها و بنیان خانواده دارد و وظیفه مادران و دختران جامعه ما در این راستا بسیار سنگین است.

وی افزود: حجاب سنگر و پرچم مبارزه با غرب گرایی و ابتذال بوده و غرب با این ابزار‌ها در حال ترویج الگوهای کاذب خود برای جایگزینی الگوهای دینی بوده از این‌رو خواهران بسیجی مسئولیتی سنگین بردوش دارند چراکه خواهران بسیجی الگویی فاطمی برای جامعه هستند و باید در امور مربوط به گسترش عفاف و حجاب در میان بانوان پیشرو باشند.

فرمانده سپاه فراهان تصریح کرد: اگرهمه مردم مانند خواهران بسیجی سبک زندگی خود را مانند اهل بیت(ع) قرار دهند می‌توانیم به سمت جامعه‌ای حرکت کنیم که در آن ناهنجاری وجود نداشته باشد.

وی افزود: تغییر در مسئولیت‌ها سبب تغییر در روحیه و فعالیت نمی‌شود همانطور که شهید رجائی گفته است "این احکام و حکم‌ها کاغذی است که می‌آید و می‌رود و این تفکر بسیجی و ارزش‌ها و اعتقادات به راه شهدا و امام یک اصل است و این اصل را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم" و بسیجی هر کجا باشد باید حافظ انقلاب و امنیت ملی باشد.

سرهنگ پاسدار حیات غیبی در پایان از همه خواهران بسیجی و فرمانده حوزه خواهران الزهرا(س) سرکار خانم کیهان و همچنین از فرمانده قبلی پایگاه مهدیه 5 فشک سرکار خانم رایگا که مدت 10 سال مسئولیت را بر عهده داشتند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات