این استاد دانشگاه با بیان اینکه آفتاب پسابرجام رونق اقتصادی با واقعیات اقتصادی در تضاد است افزود: اطلاعات یکسویه و ناصحیح گستره معضلات اقتصادی را فزونی داده است؛ رکود و بیکاری فراگیر واحدهای تولیدی و صنعتی را در معرض تعطیلی کشانیده است.
کد خبر: ۸۶۴۸۷۴۲
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹

احمد رضا بسیج از اساتید دانشگاه چهارمحال و بختیاری درگفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: معمولا مسئولان اطلاعات را  با واسطه مشاورین، معاونین یا افراد دیگر کسب کرده اند در که در متن جامعه و مردم نیستند لذا  این اطلاعات واسطه‎ای با مشکلات واقعی مردم در تضاد بوده و سازگاری ندارد.

وی با بیان اینکه آفتاب پسابرجام رونق اقتصادی با واقعیات اقتصادی در تضاد است افزود: اطلاعات یکسویه و ناصحیح گستره معضلات اقتصادی را فزونی داده است؛ رکود و بیکاری فراگیر واحدهای تولیدی و صنعتی را در معرض تعطیلی کشانیده است.

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی اعم از کارگاه‎ها و کارخانجات به دلیل واردات بی‎رویه، نبود سرمایه در گردش و هراس از تغییرات اقتصادی با تعطیلی مواجه گشته و بسیاری کارگران خود را بیکار و اخراج نموده‎اند.

وی با تاکید بر اینکه دولت و اعضای کابینه مسائل را میدانی بررسی نکرده‎اند گفت: گزارشات میدانی در خلاف مسیر رونق اقتصادی را نشان می‎دهدو دستاورد پسابرجام غروب آفتاب اقتصادی را تاکنون برای مردم داشته است.

ارسال نظرات