رئیس تبلیغات اسلامی صومعه سرا گفت: به مناسبت ایام فاطمیه 40 مبلغ به مساجد و هیئت های مذهبی این شهرستان اعزام شد.
کد خبر: ۸۶۴۸۷۳۳
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳

حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور، رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله علیها) اظهار کرد: همزمان با شهادت حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) گفتمان دینی با موضوع سبک زندگی فاطمی در سطح مدارس و مساجد این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این گفتمان‌ها آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان و مردم با شخصیت والا ومعنوی و سیره و روش حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) است، افزود: در این دوره، مبلغان دینی به اجرای گفتمان دینی با موضوع سبک زندگی و حجاب و عفاف فاطمی می‌پردازند.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه زندگی حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) مصداق سبک زندگی اسلامی است، گفت: در زمانه‌ای که متأسفانه خواسته یا ناخواسته سبک زندگی ما از معیارهای دینی و بومی فاصله گرفته و به سمت سبک زندگی غربی متمایل شده است، الگوبرداری از سبک زندگی معصومین(علیه‌السلام) در زمینه‌های مختلف می‌تواند چون چراغی فروزان موجبات هدایت و سعادت شیعیان را فراهم کند.

حجت‌الاسلام احمدی‌پور تصریح کرد: مهم‌ترین ویژگی حضرت زهرا(سلام الله علیها)اسوه و الگو بودنشان برای دختران و بانوان جامعه امروز است چراکه وی برای تمامی زنان مسلمان مایه مباهات و از هر نظر الگوی واقعی برای اهل ایمان هستند.

وی با بیان اینکه برای سالروز شهادت حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) 40 مبلغ و 30 مداح اعزام شده‌اند، خاطرنشان کرد: 80 مسجد و 20 هیئت مذهبی در ایام فاطمیه و به خصوص شب و روز شهادت این بانوی بزرگوار مراسم اجرا می‌کنند.

حجت‌الاسلام احمدی‌پور اظهار کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی توسط هیئات مذهبی، ارسال پیامک انبوه، فضاسازی شهر و توزیع پرچم و اقلام فرهنگی به هیئات مساجد از جمله برنامه‌های این نهاددر سالروز شهادت حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) است.

ارسال نظرات