سردار فضلی گفت: تصمیم گرفته شده به جهت شهادت 2 هزار شهید شهرستان کرج، برای هر شهید 25 درخت در پادگان شهید کلهر کاشته شود.
کد خبر: ۸۶۴۸۷۱۹
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ سردار علی فضلی در مراسم افتتاح سالن چند منظوره 9 دی شهید بحیرایی و درختکاری که صبح امروز در کرج برگزار شد به بیانات امام خمینی(ره) در جلسه ارائه گزارش رضایی فرمانده سپاه اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان توصیه کردند که به دشمن امان ندهید و در مقابل آن ایستادگی کنید.

کاشت 25 درخت به ازای هرشهید در پادگان کلهر/ شهید بابایی الگوی اردوهای راهیان نور

وی یادی از شهید عباس بابایی کرد و افزود: این شهید بزرگوار تا لحظات پایانی عمر خود گوش به فرمان امام(ره) بود به طوریکه با همسرش به حج نرفت و در نهایت نیز روز عید قربان به شهادت رسید.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه از این شهید بزرگوار در اردوهای راهیان نور الگو گرفته شد گفت: تصمیم گرفته شده به جهت شهادت 2 هزار شهید شهرستان کرج، برای هر شهید 25 درخت در پادگان شهید کلهر کاشته شود.

وی درختکاری را اقدامی مناسب در استان دانست و گفت: مدیرانی که برای درختکاری اقدام نکرده اند حتما این مهم را انجام دهند چراکه این مهم می تواند منبعی برای تنفس شهر کرج باشد.

سردار فضلی خطاب به خانواده ی شهدای مدافع حرم که در این آئین حضور داشتند، گفت: فرزندان شما در راه مجاهدت در راه خدا سبقت گرفتند به مقام والای شهادت رسیدند که البته مطمئناً هیچ گاه از معامله با خدا پشیمان نخواهند شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها