به همت بسیج سازندگی شهرستان فارسان:

غرس 40 هزار اصله نهال در فارسان

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان گفت: بیش از 40هزار اصله نهال در حوزه امام علی (علیه السلام) شهرستان فارسان غرس شد.
کد خبر: ۸۶۴۸۶۸۵
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ احمد ترابی در گفت‌گو با خبرنگار ما اظهار کرد: این کار به مناسبت هفته درختکاری و با هدف حفظ و حراست از محیط سبز و احیای منابع طبیعی در شهرستان انجام شد.

وی افزود : در حقیقت محیط طبیعی و جنگل‌ها منابع تسویه کننده هوای آلوده هستند وبه مثابه ششهایی که در بدن فعالیت  دارند عمل می کنند و اگر در این زمینه کوتاهی کنیم در حقیقت خودمان را از هوای پاک وسالم محروم ساختیم.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان تصریح کرد : شاید کوتاهی ما در حفظ و نگهداری از محیط طبیعی و جنگل‌ها متوجه ما نشود اما قطعا نسل‌های آینده و فرزندانمان با توجه به شرایط پیشرفت تکنولوژی و تولید آلاینده هایی که بشر فکری به حال آنها نکرده از این آسیب بسیار متضرر خواهند شد وحتی زندگی تمام موجودات در این کره خاکی نیز به خطر می‌افتد.

ترابی با دعوت از همه همشهریان خصوصا بسیجیان نسبت به کاشت نهال خاطر نشان کرد : مهمتر از کاشت نهال ،نگهداری از آن است چرا که سالها طول می کشد تا یک نهال تنومند شود و در سالم سازی هوا و تولید اکسیژن موثر باشد با توجه به این امر وظیفه اصلی ما علاوه برکاشت، نگهداری و حفاظت از منابع طبیعی خصوصا جنگل ها می باشد.

ارسال نظرات