پليس در مبارزه با سوداگران مرگ بيش از 38 كيلو گرم انواع مواد مخدر كشف و ضبط کرد.
کد خبر: ۸۶۴۸۶۷۷
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي شهرستان زنجان گفت: پليس با تمام توان در امر مبارزه با مواد مخدر تلاش مي كند اما اين يك واقعيت است که مبارزه و پيشگيري از گسترش اعتياد در جامعه وظيفه يک سازمان نبوده بلکه همه دستگاه ها و نهاد هاي مسئول بايد در کنار يکديگر در اين زمينه گام بردارند.

سرهنگ ايرج خاني پور با بيان اينکه گرفتاري حوزه مواد مخدر گسترده است و نيازمند بسيج همگاني است، افزود: گسترش مصرف مواد مخدر در جامعه از دسيسه هاي استكبار جهاني است و در اين زمينه همه بايد با جديت تلاش كنند تا جامعه از آثار مخرب مصرف مواد مخدر در امان باشد.

اين مقام مسئول با تاكيد بر برخورد جدي با خرده فروشان و توزيع كنندگان مواد مخدر خاطرنشان کرد: در 11 ماهه سال جاري پليس در زنجان با اجراي طرح هاي مختلف و كار اطلاعاتي موفق به كشف بيش از 38 كيلو گرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ شده است.

خاني پور اظهار داشت:اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و جمع آوري معتادان پر خطر ، مبارزه جدي با خرده فروشان مواد مخدر همچنان در دستور كار پليس زنجان قرار دارد .

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان گفت: اعتياد سرمنشاء بسياري از آشفتگي‌ها و از هم گسيختگي‌هاي اجتماعي همچون طلاق، انحراف جنسي، نزاع‌هاي خانوادگي است و خانواده مهم‌ترين و اساسي‌ترين نقش را در پيشگيري از اعتياد جوانان به مواد مخدر ايفا مي‌كند.

ارسال نظرات