مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه سرخه با بيان اينكه وظيفه خطير آگاهي بخشي و بصيرت افزايي بر عهده روابط عمومي است، گفت: خبر يكي از كليدي ترين و مهمترين ابزار اطلاع رساني و بصيرت افزايي در تمامي عرصه هاست.
کد خبر: ۸۶۴۸۶۰۲
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سرخه، حجت الاسلام ابراهيمي در جلسه اي كه با حضور معاونت روابط عمومي و تبليغات سپاه استان سمنان و هيئت همراه با فرماندهي و نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه سرخه در سالن جلسات اين يگان برگزار شد، اظهار داشت: خبر يكي از كليدي ترين و مهمترين ابزار اطلاع رساني و بصيرت افزايي در تمامي عرصه هاست.

وي با بيان اينكه روابط عمومي در تمامي دستگاه هاي اجرايي چشم بينا و گوش شنوا و زبان گوياي هر سازماني است، افزود: در حقيقت روابط عمومي وظيفه اي خطير در امر آگاهي بخشي و اطلاع رساني درست،‌دقيق و به موقع اخبار و تبيين كننده عملكرد و فعاليت هاي سازمان ها را بر عهده دارند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه سرخه با بيان اينكه فرماندهي و نمايندگي بايد توجهي ويژه به حوزه خبر داشته باشيم، افزود: اخبار اگر درست و به موقع مخابره شود،‌بدون شك اثرگذاري بيشتري در مخاطبان دارند.

سطح آگاهي مردم بايد ارتقا يابد

فرمانده سپاه ناحيه سرخه نيز در اين جلسه با تأكيد بر ارتقاي سطح آگاهي مردم گفت: يكي از عرصه هايي كه مي توان به واسطه آن آگاهي و بصيرت مردم در حوزه هاي مختلف را ارتقا بخشيد‌،‌حوزه خبر و خبرنگاري است؛‌بنابراين خبرنگاري شغلي حساس و بسيار مهم است

محمد امامي با اشاره به فعاليت هاي گسترده سپاه و بسيج در استان و به تبع آن در سپاه ناحيه سرخه افزود: اين فعاليت هاي گسترده در عرصه هاي مختلف فرهنگي،‌اجتماعي، ورزشي، اقتصادي، محروميت زدايي و ديگر عرصه ها همگي در راستاي خدمت به مردم است؛ و بسيار بجا و شايسته است كه اين فعاليت ها از حوزه تخصصي خبر در مجموعه روابط عمومي تبيين و بازگو شود.

وي تأكيد كرد: يكي از دغدغه هاي ما بايد حوزه خبر و اطلاع رساني و آگاهي بخشي عمومي باشد؛‌چرا كه همگان شاهد تلاش دشمنان در انعكاس اخبار و اطلاعات نادرست در سطحي كلان هستيم.

فرمانده سپاه ناحيه سرخه گفت: روابط عمومي سپاه سرخه نيازمند جذب نيرويي متخصص و جوان در حوزه خبر است.

امامي اظهار داشت: كارها در صورت استمرار و پيگيري و با تلاش و همت به نتيجه مي رسد و در انجام هر كاري اگر دوستي،‌همدلي و همكاري باشد بدون شك نتايج بهتري حاصل خواهد شد.

حوزه خبر و اطلاع رساني فعاليت ها جزء دغدغه ها و اولويت ها باشد

مهدي ديابي، معاون روابط عمومي و تبليغات سپاه قائم آل محمد(عج)‌استان سمنان نيز در اين جلسه با تأكيد بر فعال شدن مباحث فرهنگي و تبليغي در سپاه ناحيه سرخه گفت: برنامه هاي خوبي را مي توانيم در استان ويژه شهرستان سرخه اختصاص دهيم.

وي با تقدير از تلاش هاي مجموعه فرماندهي و نمايندگي سپاه ناحيه سرخه در حوزه خبر با توجه به نبود نيرويي متخصص و تمام وقت در اين حوزه اظهار داشت: اطلاع رساني اخبار و فعاليت هاي هر يگان و مجموعه اي نيازمند اين است كه اين حوزه جزء دغدغه ها و اولويت ها قرار گيرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها