معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: همایش ملی درختکاری با غرس ۲۵۰نهال در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان برگزار شد
کد خبر: ۸۶۴۸۵۵۶
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج :سرهنگ پاسدار  عوضعلی فقیری صبح امروز در همایش ملی درختکاری که درسپاه سلمان سیستان و بلوچستان در زاهدان همزمان با 2 استان کشور  برگزار شد، اظهار داشت:همایش ملی درختکاری با غرس 250نهال در سپاه سلمان وتعداد 8هزار نهال در سطح سپاههای شهرستانی  برگزار شد.

وی افزود: دراین همایش به صورت نمادین  250 نهال مثمر در محیط سپاه سلمان استان غرس می‌شود.

سرهنگ فقیری گفت: درختکاری در دین مبین اسلام بسیار سفارش شده است و با توجه به سفارش مقام معظم رهبری(مدظله)مبنی برایجادفضای سبز این مهم در راس اهداف سپاه قرار دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان با اشاره به اینکه ایجاد فضای سبز با توجه به آب و هوا و شرایط استان همکاری همگان را می طلبد، خاطرنشان کرد: در این روز هر نهال به یاد و نام یک شهید غرس می‌شود.

وی تصریح کرد: سپاه سلمان دارای 40 هکتار فضای سبز است که 13 هزار نهال مثمر و 6 هزار نهال غیر مثمر و 5 هزار بوته تزئینی را در خودجای داده است و قرار است  5/1 هکتار نیز به فضای سبز اضافه شود.

سرهنگ فقیری عنوان کرد: پدافند غیرعامل، ایجاد شادابی و نشاط، مدیریت انرژی، و اقتصاد مقاومتی و ایجاد فضای سبز از اهداف 4 گانه سپاه است
ارسال نظرات