عضو کارگروه بهداشت و درمان مجمع عالی بسیج تربت حیدریه از استقرار12 ایستگاه سلامت و پایگاه اورژانس از هفته آخر اسفند امسال برای خدمت رسانی به مسافران و زائران نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۸۵۲۹
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
محمد جواد امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در این خصوص افزود: ایستگاه های سلامت و پایگاه های اورژانس در حوزه استحفاظی تربت حیدریه از تاریخ ۲۵ اسفند لغایت ۱۵ فروردین آماده ارائه خدمت به مسافران و زائران نوروزی است.

وی تصریح کرد: ایستگاه های میدان جهاد، ولی عصر، رباط سنگ، دولت آباد، مهنه، شادمهر همزمان با سراسر کشور برپا می شود مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه اظهار کرد:در این ایستگاه ها خدمات سرپایی از جمله کنترل فشارخون، قندخون، تهیه و توزیع پمفلت با موضوع آموزش سلامت و… به مسافران نوروزی ارائه می شود.

به گفته امیری داروی لازم برای مواقع اورژانس و ایام نوروز تدارک دیده شده و همچنین تیم‌های نظارتی فعالیت اوژانس‌ها و پایگاه‌های سلامت را رصد می‌کنند. دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیر پوشش داشتن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به حدود یک میلیون نفر جمعیت در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها