خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود گفت: انتخابات مسئولین حوزه های بسیج دانشجویی دانشگاه های صنعتی و آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۸۴۶۴
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری انتخابات مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های صنعتی و آزاد اسلامی اظهار کرد: انتخابات حوزه شهید مطهری بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود در محل مسجد پیامبر اعظم دانشگاه با حضور قریب به 60 نفر از دانشجویان فعال بسیجی برادر برگزار شد.

وی افزود: در این انتخابات 5 نفر کاندیدا برای مسئولیت حوزه بسیج دانشجویی شهید مطهری ثبت نام کردند که در پایان با برگزاری رای گیری مبین الدین مردانی با کسب 35 رای به عنوان مسئول جدید حوزه شهید مطهری انتخاب و جایگزین میثم محمدی شد.

جلیلی خاطرنشان کرد: در این انتخابات که با توجه به قانون فقط برادران می توانستند رای دهند هر کدام از نامزدها 10 دقیقه به ارائه برنامه های خود پرداختند و در پایان رای گیری انجام گرفت.

وی با اشاره به انتخابات حوزه بسیج دانشجویی شهید مفتح دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: در دانشگاه آزاد نیز 5 نفر برای تصدی مسئولین حوزه شهید مفتح کاندیدا شدند که با توجه به اجماع دانشجویان بسیجی و بحث قبل از برگزاری انتخابات افراد کنار رفتند و حامد آشوری بدون برگزاری انتخابات به عنوان مسئول بسیج دانشجویی حوزه شهید مفتح جایگزین احسان اسدی گردید.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود با بیان اینکه برگزاری انتخابات مسئولین حوزه های دانشجویی هر ساله برگزار می شود گفت: برگزاری انتخابات برای بالا بردن شعور سیاسی دانشجویان و ایجاد شور و نشاط در بین بسیجیان دانشجو و حفظ و انسجام این تشکل در دانشگاه ها برگزار می شود و وجود کاندیداهای مختلف نشان از اهمیت این تشکل مهم دانشجویی در بین دانشجویان است.

خاطر نشان می شود حوزه های بسیج دانشجویی در دانشگاه ها اداراه کنندگان پایگاه های بسیج در دانشکده های مختلف زیر مجموعه دانشگاه ها هستند و حوزه های دانشجویی زیر نظر دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان اداره می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها