خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع):
خبرگزاري بسيج: سرهنگ علی مقوا ساز در جمع خبرنگاران رسانه هاي گروهي با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور در نوروز امسال اظهار داشت: این اردوها از 15 اسفندماه تا 15 فروردین سال 95 با حضور حدود 30 هزار نفر و اعزام آنها به مناطق عملیاتی جنوب برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۸۴۵۹
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، سرهنگ علی مقوا ساز در جمع خبرنگاران رسانه هاي گروهي با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور در نوروز امسال اظهار داشت: این اردوها از 15 اسفندماه تا 15 فروردین سال 95 با حضور حدود 30 هزار نفر و اعزام آنها به مناطق عملیاتی جنوب برگزار می‌شود.

وي ادامه داد: تلاش هاي گسترده اي  برای گزینش افرادی که تاکنون به مناطق عملیاتی جنوب سفر نکرده‌اند، بیشتر افرادی که در این اردوها به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شود اولین بار است که در اردوهای راهیان نور شرکت می‌کنند که اکثرا به صورت خانوادگی به بازدید از زیارتگاه‌ها و مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا در جنوب می‌پردازند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) بيان داشت: خانواده‌ها می‌توانند با وسایل نقلیه شخصی و با هماهنگی قبلی جهت استفاده از امکانات رفاهی و اردوگاه‌ها به جنوب کشور سفر کنند، همچنین اتوبوس‌هایی که برای این سفرها در نظر گرفته شده است مربوط به شرکت جوان سیر ایثار بوده و در بالاترین و بهترین سطح ایمنی تردد آنها انجام می‌شود.

وي افزود: تیم پزشکی شامل پزشک و پرستار خانم و آقا، اصناف مختلف همانند آشپز به صورت افتخاری در این اردوها به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند همچنین در هر اتوبوس یک راوی دفاع مقدس و یک روحانی حضور دارد.

مقواساز تأكيد كرد: اقامه نماز جماعت در مراکز گردشگری شهر اصفهان همچون پل خواجو، میدان امام(ره)، سی و سه پل و غیره در ایام نوروز و برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) به مدت 5 شب از دیگر برنامه‌های بسیج در ایام نوروز است.

وی به هزینه‌های اردوهای راهیان نور اشاره كرد و گفت: از هر زائر 80 هزار تومان برای شرکت در این اردوها دریافت ‌می‌شود که بدون در نظر گرفتن بسیاری از خدمات برای هر نفر حداقل 120 هزار تومان هزینه اولیه پرداخت می‌شود و بسیاری از مسائل دیگر نیز هزینه‌های مربوط به خود را دارد، ظرفیت اعزام به اردوهای راهیان نور افزایش یافته است که مسؤولان باید توجه بیشتری به این موضوعات داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) عنوان كرد: برنامه آخرین لحظه اولین پیمان بیش از 14 سال است که در حال برگزاری سات و سال گذشته نزدیک به 2هزار نفر در این برنامه شرکت داشتند.

وی گفت: این برنامه در راستای یک حرکت انقلابی مذهبی برای زنده نگه ‌داشتن یاد و خاطره تشییع شهدا از سمت امامزاده ابوالعباس خوراسگان به سمت گلستان شهدا در 29 اسفندماه برای چهاردهمین سال متوالی برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقامت بسیج امام صادق (ع) اصفهان با اشاره به توضیع بسته‌های حمایتی به صورت مخفی و چنهانی به هزار خانواده مستضعف در شهر اصفهان، اظهار کرد: به مناسب سالروز ولادت حضرت زهرا(س) نیز کمک هزینه و برخی از اقلام جهیزیه از 3 میلیون تومان تا 1 میلیون تومان به 500 زوج جوان در 10 فروردین‌ ماه سال آینده در سطح شهر اصفهان اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسین صفیان
۲۳:۰۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
باتشکر از این فرمانده ی بسیجی
پر بیننده ها