مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) تنگستان گفت: تمام پیشرفت های کنونی نظام اسلامی ما در سایه امنیتی به وجود آمده است که شهدا برای ما آفریده اند و باید قدر آن را بدانیم.
کد خبر: ۸۶۴۸۴۳۳
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
به گطزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، حجت الاسلام سید مهدی دشتی حسینی صبح امروز در جمع بسیجیان حوزه مقاومت قمر بنی هاشم(ع) دانش آموزی تنگستان گفت: امروز اگر یک روحانی می تواند در آرامش هر چه تمام تر مبلغ اسلام باشد یا تمامی اشخاص جامعه در هر لباس و سطح علمی که قرار دارد از دکتر و مهندس گرفته تا کارمند و کارگر و دانش آموز و دانشجو همه اگر در هر فن و هنر و یا هر درجه از علمی که قرار دارند مدیون شهدا هستند.

وی گفت: تمام پیشرفت های کنونی نظام اسلامی ما در سایه امنیت به وجود آمده است و این امنیت حاصل خون شهیدان والا مقامی است که وجودگهر بارشان را به نظام مقدس اسلامی تقدیم کردند.

دشتی حسینی افزود: مردم امروز در پرتو نور شهداست که می توانند علم اندوزی کنند و اقتدار و عزت امروز ما حاصل خون پاک شهیدانی است که برای حفظ میهن و عزت اسلام جانفشانی کردند.

وی خاطر نشان کرد: امروز ادای دین به شهدا واجب است و این را خدای تعالی و پیامبر رحمت(ص) فرموده اند که بشریت باید دین خود را نسبت به شهدا ادا کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان بیان داشت: همین که ما بتوانیم از کیان شریعت اسلام و سنت نبوی دفاع کنیم در مسیر حفظ خون شهدا گام برداشته ایم و به طور مسلم آنها از ما راضی خواهند بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها