دومین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران، جوانان و کارکنان ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری، همزمان با سراسر کشور در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۸۴۳۰
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حسین زمانی فرادنبه با اعلام این خبر، گفت: مرحله کتبی این رقابت ها با حضور 16 شرکت کننده راه یافته به مرحله کشوری، در دو گروه خواهران و برادران و در سه بخش ورزشکاران، جوانان و کارکنان در رشته‌های حفظ آیات موضوعی، حفظ احادیث موضوعی و مفاهیم زبان قرآن در شهرکرد به پایان رسید.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان با توجه به منویات مقام معظم رهبری (حفظه ا…) و ایفای وظایف و ماموریت در خصوص تقویت هویت دینی و نهادینه سازی فرهنگ تمسک به قرآن کریم گفت: بالابردن فهم و به کارگیری اصول و آموزه های قران کریم توسط ورزشکاران و جوانان در کلیه امور زندگی، یکی از اهداف والای معاونت فرهنگی و جوانان وزارت ورزش بوده و این مسابقات در همین راستا برگزار گردید.

گفتنی است: طبق ابلاغیه و سیاست معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان مقرر شد آزمون کتبی مسابقات قرآن دومین دوره ویژه جوانان تمامی استان‌ها در مرکز استان ها برگزار شود.

لازم به ذکر است زمان برگزاری مرحله شفاهی دومین دوره مسابقات کشوری قرآن این مجموعه ، اردیبهشت‌ماه سال آینده خواهد بود.

ارسال نظرات