برخی تولید کنندگان داخلی برای فروش اجناس خود در بازار آخر سال حتی به ضرر هم رضایت داده اند.
کد خبر: ۸۶۴۸۴۲۰
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،  در شلوغی و رفت و آمد بازار شب عید سراغی هم از تولیدکنندگان داخلی پوشاک گرفتیم تا از وضع بازار فروش آن ها  با خبر شویم.

جواد درودیان رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تولید کنندگان با نازلترین قیمت و کاملا کنترل شده در حال ارئه خدمات به مشتریان در فروشگاههای بهاره هستند.

وی در ادامه افزود: امسال افزایش قیمتی نداشتیم حتی تولید کنندگان بدلیل انباشته شدن اجناس در انبار  تلاش می کنند تا تولیدات خود را بدون سود بفروش برسانند تا در سال جدید توانایی راه اندازی مجدد کارگاه خود را داشته باشند.

درودیان در خصوص وضعیت بازار داخلی اظهار داشت: واردات بی رویه و قاچاق تولید داخلی را به نابودی کشانده است، حتی غرفه هایی در نمایشگاه های بهاره داشته ایم که اجناس خود را با ضرر به فروش می رسانند و قیمتی که روی اجناس برای فروش تعریف کرده است پول پارچه آن هم نیست.

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان عنوان کرد: فروشندگانی که در نمایشگاه حضور دارند می توانند تا حدی به موفقیت دست پیدا کنند زیرا اکثریت واحد های فروش پوشاک در حال حاضر اقدام به فروش اجناس خارجی می کنند و کمتر تولیدات داخلی عرضه می شود زیرا مصرف کننده هم طالب جنس خارجی است.

وی درباره تعیین قیمت واحدهای شرکت کننده در نمایشگاه های بهاره بیان کرد: در نمایشگاه ها قیمت گذاری کنترل شده و پلمپ شده است.

درودیان تصریح کرد: تولید کنندگان در بازار زیر قیمت متعارف اجناس را به فروش می رسانند و نیازی به تخفیف ندارند و در واقع برخی با ضرر در حال فروش اجناس خود هستند و تنها تولید کنندگانی که مشتری ثابت دارند با سود اندک تولیدات خود را به فروش می رسانند.

وی در پایان اظهار داشت: اکثر دست فروشان سطح شهر همان تولید کنندگانی هستند که قادر به فروش اجناس خود در سطح کلان و به مغازه داران نیستند در نتیجه به دست فروشی تولیدات خود با قیمت پایین روی آورده اند.

منبع:اتحادیه طلا

ارسال نظرات