خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جشنواره صالحین این ناحیه مهمترین عامل ناکامی دشمنان نظام اسلامی را تقویت بصیرت دینی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۴۸۴۱۹
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی با اشاره به حضور جوانان در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی به خصوص حضور در حلقه های صالحین گفت: باید از ظرفیت های ممتاز و اثر بخش جوانان و نوجوانان در برنامه های صالحین استفاده کنیم.

وی افزود: نیروی جوانی همراه با تفکر بسیجی بهترین فرصت برای تهذیب نفس و رشد و پیشرفت است.

احمدی در ادامه به تبلیغات دشمن اشاره و بیان کرد: یکی از تهدیداتی که ممکن است متوجه نظام اسلامی شود این است که جوانان از تبلیغات دشمن متاثر شوند.

این مقام مسئول با اشاره به تاثیر تبلیغات دشمن از دیدگاه رهبر فرزانه اظهار داشت: تبلیغات دشمن موجب سستی و بی تفاوتی جوانان می شود، تبلیغاتی که جوانان را نسبت به حقایق مقدس اسلامی و حقایقی که در انقلاب به عنوان پایه و ستون اصلی اعتقاد شناخته شده سست و بی تفاوت کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا خاطرنشان کرد: همواره تلاش دشمن بر این بوده که ذهن جوانان ما را از آرمان های انقلابی منحرف ساخته و به مسایل پیش پا افتاده سوق دهد و رفته رفته آنها را از صحنه انقلاب خارج کند.

حجت الاسلام رجب احمدی در پایان تقویت بنیه دینی و اعتقادی در جوانان، اطلاع رسانی درست و به موقع در مورد مسایل جاری کشور، شناخت نیازهای جوانان و حضور موثر جوانان در مسئولیت های اجتماعی را از مهم ترین راهکارهای مقابله با اثرات تبلیغی دشمن عنوان کرد.

جشنواره صالحین سپاه جلفا با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه جلفا، روحانیت، مربیان و سرگروه های حلقه های صالحین در تالار فجر سپاه جلفا برگزار و در پایان از مربیان و سرگروه های برتر تجلیل شد.

ارسال نظرات