خبرهای داغ:

پیاده روی کاروان "در مسیر عرشیان" تا یادمان شلمچه

مدیر مجتمع تربیتی عرشیان اهواز از پیاده روی کاروان "در مسیر عرشیان" به سمت یادمان شلمچه در روز جمعه 21 اسفندماه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۸۲۹۴
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت السلام صادق عیدی زاده  با بیان این که پیاده روی کاروان "در مسیر عرشیان" با محوریت گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم انجام می شود، اظهار کرد: این پیاده روی با حضور خانواده شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پیاده روی کاروان"در مسیر عرشیان" ساعت 7 صبح روز جمعه از مسجد اعظم اهواز به سمت گلزار شهدا آغاز می شود.سپس این کاروان با اتوبوس به خرمشهر انتقال یافته و در مسیر 10 کیلومتری مانده به یادمان شلمچه حرکت پیاده روی کاروان مجددا از سر گرفته می شود.

وی گفت: پس از ادای نماز ظهر در یادمان شلمچه، برنامه های روایت گری و مداحی مخصوص ایام فاطمیه در یادمان برگزار می شود.

عیدی زاده با اشاره به تبلیغات مردمی برای دعوت به این برنامه، بیان کرد: پیش بینی می شود امسال 5 هزار نفر در پیاده روی کاروان "در مسیر عرشیان" شرکت کنند که 60 درصد از این جمعیت دانشجو و 40 درصد دیگر نیز عموم مردم خواهند بود.

وی عنوان کرد: متقاضیان شرکت در این پیاده روی می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به مجتمع عرشیان اهواز واقع در خیابان سلمان فارسی خیابان خوانساری مراجعه کنند. همچنین دو غرفه در مرکز شهر در ابتدا و انتهای خیابان سلمان فارسی جهت ثبت نام برپا است.

مدیر مجتمع تربیتی عرشیان اهواز افزود: دانشجویان نیز در سراسر استان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به مراکز بسیج دانشجویی خود مراجعه کنند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار