معاون شهردار ابرکوه در مراسم تجلیل از کارگران فضای سبز ابرکوه:

آب، بزرگترین محدودیت توسعه فضای سبز شهرابرکوه می باشد

معاون شهردار ابرکوه در مراسم تجلیل از کارگران فضای سبز ابرکوه:آب، بزرگترین محدودیت توسعه فضای سبز شهرابرکوه می باشد
کد خبر: ۸۶۴۸۲۷۶
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم،معاون شهردار ابرکوه در مراسم تجلیل از کارگران فضای سبز در محل دایمی شورا و در حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ابرکوه برگزار شد، آب، را بزرگترین محدودیت توسعه فضای شهر ابرکوه دانست.
سید علیرضا رسولی محدودیت های توسعه فضای سبز ابرکوه بر اساس طرح جامع شهری مشکل کمبود آب دانست و اظهار داشت: برای ایجاد 120 هکتار سطح فضای سبز پیش بینی شده، نیازمند آب بیشتر از وضع موجود هستیم.
وی افزود: با وجود پایین بودن کیفیت و کمیت آب بایست با برنامه ریزی های دقیق وضع موجود را حفظ و نگهداری نمود.
رسولی بیان داشت: مجموعه فضای سبز به عنوان یک کار منسجم محسوب می شود که در کنار طراحی باغبانی، مبلمان شهری، طراحی شهری، پارک سازی، معماری و ... می باشد.
وی گفت: سرانه سالانه فضای سبز هر شهروند ابرکوهی 5/14 مترمربع می باشد، و استاندارد سرانه هر فرد حدود 21 متر مربع می باشد که با این وجود ابرکوه مقام سوم را نسبت به دیگر شهرهای استان یزد داراست و طی سالهای گذشته مجموعه فضای سبز ابرکوه با مدیریت بخش خصوصی نگهداری و اجرا می شود.
رسولی در پایان گفت: به علت کمبود آب در حال حاضر بیشتر فضای سبز کیفی مورد نظر هست تا فضای سبز کمی و سعی ما در ایجاد تکنولوژی جدید بجای افزایش نیروی انسانی می باشد.
در پایان جلسه توسط اعضای شورای اسلامی و شهردار ابرکوه از کارگران فضای سبز تقدیر شد.
ارسال نظرات