فرمانده سپاه ناحیه سمنان خواستار همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی در برگزاری هرچه با شکوه تر این سفر معنوی و فرهنگی شد.
کد خبر: ۸۶۴۸۲۵۳
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، منصور شوقانی در جلسه هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور که با حضور مدیران دستگاه های فرهنگی و اجتماعی ذیربط برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اجرای برنامه های راهیان نور را عملیات بزرگ فرهنگی در جامعه عنوان و تصریح کرد: به برکت خون شهدا شاهد استقبال اقشار مختلف مردم از جمله جوانان و نوجوانان و تأثیرات معنوی سفر کاروان راهیان نور هستیم به گونه ای که هر سال شاهد افزایش متقاضیان در این بخش هستیم.

وی از فراهم بودن بستر مناسب خدماتی و رفاهی از جمله محل اسکان و اعزام کاروان ها به صورت گروهی یا فردی در دو قرارگاه بزرگ شهید شاطری و شهید زین الدین در خرمشهر و اندیمشک خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان اظهار داشت: متقاضیان می توانند با اخذ معرفی نامه از سپاه ناحیه شهرستان از تاریخ 2 فروردین تا 20 فروردین به مدت 3 روز از این خدمات با هزینه ای اندک بهرمند شوند.

شوقانی آخرین فرصت ثبت از متقاضیان را 25 اسفندماه سال جاری عنوان و خواستار همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی در برگزاری هرچه با شکوه تر این سفر معنوی و فرهنگی شد.

تاریخ دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی کشور است

سیدعباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت ویژه و تأکید ایشان در خصوص حفظ فرهنگ ایثار و شهادت، بیان داشت: بحث فرهنگ ایثار و شهادت و تاریخ دفاع مقدس یک ذخیره و گنجینه ای بزرگ و تمام نشدنی برای کشورمان است و ما باید این سرمایه را با روشهای درست و منطقی حفظ کنیم و در راستای استمرار این فرهنگ نیز تمام تلاش خود را بکار بگیریم.

فرماندار سمنان اعزام کاروانهای راهیان نور به مناطق جنگی را یکی از عوامل مهم در حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت دانست و خواستار بهره گیری از تمام ظرفیت های دستگاه های اجرایی در این راستا شد.

وی از سهمیه 400 نفری شهرستان سمنان در نوروز 95 خبر داد و گفت: این اعزام در دو مرحله از تاریخ 2 فروردین 95 الی 6 فروردین و 7 الی11 فروردین ماه در هر مرحله به مدت پنج روز اجرا خواهد شد.

فرماندار سمنان با اشاره به حضور شهدای استان در بیش از 28 عملیات بزرگ در 8 سال دفاع مقدس بر تهیه بانک اطلاعاتی و چاپ کتاب زندگینامه این شهدای گرانقدر تاکید کرد و خواستار برگزاری همایش های فرهنگی و جشنواره های عکس و فیلم و خاطره نویسی از متقاضیان اعزام به کاروان راهیان نور شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها