نماینده ولی فقیه در استان از شکل گیری شورای هماهنگی در کلیه مساجد استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۸۲۲۲
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱
به گزارش خبرگزاتری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت السلام و المسلمین محمد علی نکونام امروز در گردهمایی کانون‌های مساجد استان که در مهدیه مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار کرد: در این شورا از کلیه اقشار همچون بسیج، کانون مساجد، ائمه جمعه، هیئت امنای مساجد و .... برای برنامه‌ریزی کلیه برنامه ها و هماهنگی امور در مساجد استان شکل گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه فرهنگ دین باید با ابزار هنر به جامعه آموزش داده شود اذعان کرد:هنر بهترین ابزار برای معرفی دین و تعایم خداشناسی به انسان‌ها است.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: کار در مساجد توفقی بزرگ می‌خواهد که متربیان و مسئولین کانون‌های مراکز فرهنگی هنری به آن دست‌یافته‌اند.

نکونام تصریح کرد: متربیان باید از فرصت‌هایی که خدا در اختیارشان قرار داده است که در زمینه دین و اسلام تلاش کنند باید نهایت استفاده را ببرند چرا که وظیفه متربیان در مقابل این توفیق الهی معرفی و آموزش تعالیم، خداشناسی، انسان شناسی و شیطان شناسی است.

وی افزود: باید با تمام وجود برای جذب جوانان به مساجد تلاش شود و این امر جز با همکاری همه امکان‌پذیر نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه باید نتیجه و خروجی کار مشخص شود گفت: مسئولین کانون‌های مساجد نباید دل به آمار و ارقام خوش کنند و باید خروجی این کانون‌ها را بسنجند و در واقعیت نتیجه مورد سنجش قرار گیرد.

ارسال نظرات