خبرهای داغ:
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان کبودراهنگ:
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان کبودراهنگ گفت: کبودراهنگ با جذب بیش از 31 میلیارد و 380 میلیون ريال اعتبار رتبه نخست در جذب اعتبارات استانی را در بین واحدهای زیرمجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۸۶۴۸۲۰۳
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴

ایرج افشار در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در کبودراهنگ با اشاره به جذب بیش از 31 میلیارد و 380 میلیون ريال اعتبار در طی سال جاری اظهار کرد: کبودراهنگ با جذب 74 درصد از اعتبارات، رتبه نخست را در واحدهای شرکت توزیع برق استان به خود اختصاص داده است.
وی درخصوص اعتبار استانی جذب شده گفت: بیش از 19 میلیارد و 900 میلیون ريال آن مربوط به طرحهای سرمایه‌ای، 6 میلیارد و 714 میلیون ريال مربوط به طرح‌های اهدایی و بقیه آن مربوط به طرح‌های بهره‌برداری است.
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه طرح‌های اجرا شده در غالب 522 فقره در دستور کار بوده است، افزود: این طرح توسط واحد طرح و توسعه شرکت برق پیگیری و به اتمام رسیده که برای یک ماه باقیمانده 100 دستور کار نیز در حال پیگیری است.
وی تصریح کرد: تا پایان سال جاری با پیش‌بینی‌های صورت گرفته جذب اعتبار به 41 میلیارد ريال خواهد رسید.
افشار در ادامه خاطر نشان کرد: طی 11 ماه سال جاری با توجه به اقدامات انجام شده تلفات انرژی شهرستان به 12.5 درصد رسیده است.
افشار درخصوص کاهش تلفات شهرستان گفت: کاهش تلفات در سطح شهرستان نمایانگر فعالیت اکیپ های بازرسی، کارشناسان حقوق، قرائت به موقع کنتورها و جمع آوری غیرمجاز در سطح شهرستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات